BCR ofera servicii noi dar si o imagine noua

septembrie 3, 2007

Banca Comerciala Romana (BCR) lanseaza, luni 3 septembrie a.c. noul logo al bancii, rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra 'S'-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
Lansarea noului logo al BCR nu inseamna stergerea istoriei bancii, a traditiei bogate pe care o are, a rezonantei si notorietatii numelui, care este usor de reperat si identificat. Tocmai de aceea s-a decis si pastrarea numelui: Banca Comerciala Romana, un activ de mare valoare.
Insotind lansarea noului logo, o noua campanie de imagine pentru BCR va demara pe 3 septembrie. Campania a cautat formula potrivita pentru a transmite mesajul schimbarii catre public si clienti. Mesajul - 'Gandim la fel' - subliniaza dorinta bancii de a veni in intampinarea cerintelor clientilor sai si de a armoniza scopurile comune ambelor parti. Comunicarea se va face prin intermediul spoturilor TV, si prin materiale tiparite si machete de presa.
BCR lanseaza cu aceasta ocazie o larga paleta de produse si servicii. Astfel, banca face inca un pas inainte catre a dovedi ca 'gandeste la fel' cu clientii sai si se adapteaza permanent cerintelor acestora.
Printre noile produse si servicii care vor fi disponibile clientilor se vor afla:
• Centrele imobiliare retail - aceste centre sunt concepute pentru a deveni punctul de referinta al pietei bancare romanesti, privind finantarea investitiilor imobiliare ale persoanelor fizice. In Bucuresti centrul este operational incepand de luni, 3 septembrie.
• O relansare a design-ului intregului portofoliu de carduri - toate cardurile emise incepand cu 3 septembrie vor avea noul design.
• Un nou portal web - accesand www.bcr.ro, toti clientii pot solicita on-line carduri si credite, avand acces in timp real la informatii referitoare la intreaga gama de produse si servicii a BCR.
• Pachete de produse si servicii asociate contului curent - vor fi lansate in partea a doua a lunii septembrie; noul cont curent va fi pus in valoare prin asocierea cu alte produse si servicii ale bancii: carduri de debit si/sau credit, interogari de sold si retrageri gratuite de numerar la ATM, tranzactii on-line sau la telefon, diverse plati, etc.
• Un nou Centru de Contact BCR - (va fi lansat o data cu noile facilitati ale contului curent), prin intermediul caruia clientii vor avea posibilitatea sa efectueze multiple operatii precum si sa beneficieze de asistenta specializata permanenta prin intermediul telefonului si al e-mailului.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro