BCR Leasing Rally Team a avut si etape mai bune

septembrie 10, 2012

BCR Leasing lua startul in penultima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2012 dupa un loc intai obtinut in clasamentul pe echipe la Raliul Aradului si doua titluri de Campion National asigurate cu doua etape inainte de finalul campionatului. Obiectivul principal la Raliul Tara Barsei era mentinerea pe locul intai in clasamentul echipelor.
Numai ca ceea ce a urmat a fost departe de asteptarile echipei si de obiectivele propuse. Desi etapa de la Brasov a inceput promitator pentru echipajele BCR Leasing Rally Team, pe primele doua probe speciale toata lumea fiind in grafic, un traseu destul de dur a inceput sa puna probleme majoritatii echipajelor.
PS4 a adus abandonul lui Edwin Keleti, campionul clasei 3: "Am pornit in raliul Tara Barsei fara presiune, fiind deja campioni la clasa 3, insa cu dorinta de a merge tare si a ajuta echipa in lupta pentru titlu. Inca de la shakedown si superspeciala timpii au fos excelenti, apoi pe probele speciale am prins mult praf si a trebuit sa reducem mult. Pe PS3 am revenit in ritmul dorit si am terminat pe locul 4 la general, insa pe proba urmatoare, preferata mea, un imens bolovan aflat exact pe trasa ne-a rupt telescopul dreapta fata la 800 metri dupa start. Abandonul a fost imediat!
Amaraciunea ne-a fost amplificata de evenimentele de dupa terminarea raliului, evenimente pe care nu o sa le comentez inca. In orice caz, la Iasi vom fi si mai puternici!" – Edwin Keleti
A urmat PS5, care a pus probleme lui Vali Porcisteanu. Acesta a rupt amortizorul dreapta fata dupa lovirea unui bolovan, reusind cu mari eforturi sa ajunga in parcul de service pentru a remedia situatia. Decizia de excludere a sa insa a fost absolut bulversanta, echipajul si cei prezenti fiind convinsi ca nu a fost vorba de nicio greseala din partea echipajului cu numarul 1.
„Am venit la Brasov pentru a ne juca ultima sansa in vederea castigarii celui de-al doilea titlu de campion national absolut. Se anunta a fi unul din cele mai grele raliuri in care nu ne puteam gandi decat la o victorie, fiind obligati sa fortam pe toate probele speciale. Asa cum se stie, ne-am simtit foarte bine de fiecare data pe probele speciale din triunghiul forestier Azuga-Predeal-Sacele. Am fortat inca din prima proba a zilei secunde si timpii obtinuti au fost extrem de buni, anuntandu-se o batalie extrem de stransa. Lupta "s-a intrerupt" in proba speciala 5, cand, dupa lovirea unui bolovan, s-a rupt amortizorul dreapta fata. Cu mari eforturi am reusit sa ajungem in parcul de service si baietii si-au facut treaba exemplar, parasind parcul cu o masina perfecta din punct de vedere tehnic. Dupa acest eveniment, evident ca totul era pierdut si nu mai contam decat in lupta pentru echipe. Am inceput o recuperare nebuna, reusind sa urcam pana la final pe pozitia a cincea. Mi-ar fi placut sa ne "duelam" cu Francois fara probleme, pana pe ultima proba. Sunt constient ca daca totul ar fi descurs perfect, fara probleme sau pene pentru amandoi, era foarte greu de invins. Experienta lui Francois si-a spus cuvantul si pe prima parcurgere a probei lungi (PS4) unde s-a impus cu 9 secunde, in conditiile in care si ritmul meu a fost foarte bun. Mai exista totusi o sansa la Iasi, dar nu ma imbat cu apa rece. Nu pot sa nu fiu totusi dezamagit de o decizie prin care suntem nedreptatiti, cea de excludere a noastra de la acest raliu. Toti cei care au fost prezenti au vazut ce s-a intamplat si ca nu a fost greseala noastra. Sunt convins ca aceasta situatie se va rezolva si ca in final, oficialii vor lua decizia corecta. Sper ca lupta pentru titlu se va duce in ultima etapa, cea de la Iasi. Multumiri partenerilor, echipei si tuturor celor care au fost alaturi de noi si nu in ultimul rand lui Vlad Stoica si Dragos Dinu pentru gestul facut.” – Valentin Porcisteanu
Penultima proba a raliului a adus alte probleme pentru BCR Leasing Rally Team. Bogdan Nastase a pierdut timpi importanti, acesta fiind pe locul intai la clasa inaintea penei facute pe PS8 si Alex Filip a abandonat, dupa ce a rupt puntea spate a masinii de concurs.
„Am luat startul la Brasov cu gandul de a ne atinge obiectivul de campionat, cu o etapa inainte de terminarea acestuia. Asa ca am decis sa atacam chiar de la inceput, dar dupa abandonul adversarului nostru principal, Vlad Cosma, am decis ca trebuie sa facem o cursa de conservare a locului 2 pe care ne aflam. Din pacate, in penultima proba a cursei, cu 10 km inainte de final, din cauza duritatii extreme a traseului, puntea spate a Clio-ului nostru s-a rupt la jumatate, asa ca am fost nevoiti sa abandonam. Cu toate astea, suntem foarte bucurosi pentru atingerea obiectivului individual - titlul national al categoriei 2 Roti Motrice. Mai avem inca doua obiective, respectiv mentinerea in top 10, dar si titlul national la intrecerea pe echipe. Multumumesc tuturor celor care au fost alaturi de noi, ne pregatim pentru urmatoarea etapa, Raliul Iasiului” – Alex Filip.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro