BCR inaugureaza BCR Cafe

decembrie 22, 2005

Banca Comerciala Romana (BCR) a deschis, miercuri 21 decembrie, prima cafenea bancara din reteaua bancii – BCR Café. Amplasata in zona centrala a Bucurestiului – Piata Romana, BCR Café beneficiaza de o pozitionare excelenta la confluenta a trei artere importante – Magheru, Dacia si Lascar Catargiu, ceea ce ii confera un potential deosebit pentru dezvoltarea activitatii de retail.

BCR Café impreuna cu Agentia BCR Romana asociata acesteia, este situata pe B-dul. Gh. Magheru, Nr. 43 si partial pe Str. Mendeleev, Nr. 46 – 48, Sector 1 si ocupa o suprafata de aproximativ 430 mp.

„Inaugurarea, astazi, a primei cafenele bancare din reteaua bancii – BCR Café – contribuie, alaturi de celelalte 58 de unitati BCR deschise, pana acum, in 2005, la consolidarea pozitiei de lider al sistemului bancar romanesc detinute de BCR. Continuam sa dovedim ca suntem inovatori si cautam in permanenta sa diversificam portofoliul de produse si servicii bancare, precum si implementarea de noi concepte de abordare a relatiei cu clientii. Aceasta unitate va fi urmata de deschiderea, in cursul anului viitor, a altor cafenele bancare in principalele orase din tara. Dorim ca BCR Café sa asigure un mediu informal dar si de relaxare care sa reuneasca oamenii de afaceri la o ceasca de cafea buna. Acestia vor putea citi presa financiara, vor urmari stirile REUTERS, indicatori, stiri TV”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv BCR.

Noua unitate bancara cu servicii integrate este cea de-a 12-a unitate operativa BCR din Sectorul 1 si a 56-a din Bucuresti si Judetul Ilfov.

“Clientii BCR Café vor putea beneficia de avantajele oferite de colaborarea cu o echipa tanara de profesionisti bancari, care la Agentia BCR Romana, le vor pune la dispozitie produsele si serviciile bancii. Pe langa tranzactiile bancare clasice, oamenii de afaceri si populatia pot beneficia, in acelasi loc, si de consultanta si servicii de specialitate din partea subsidiarelor noastre, BCR Asigurari, BCR Leasing si BCR Securities. In acelasi timp, la BCR Romana am implementat, in premiera la noi, conceptul modern de self-banking. Intr-un spatiu, separat, clientii beneficiaza de servicii bancare automate, 24 de ore din 24, timp de 7 zile pe saptamana, avand la dispozitie un ATM, un automat de schimb valutar (ASV) si un automat de incasare in numerar a facturilor”, a adaugat Nicolae Danila.

Dinamismul consultantilor BCR, completat de experienta managementului Sucursalei Municipiului Bucuresti, creeaza cadrul perfect pentru dezvoltarea, si in aceasta unitate, a unui parteneriat de afaceri durabil cu clientii bancii.

Agentia BCR Romana ofera clientilor: contractarea de credite de consum, ipotecare, finantarea tranzactiilor comerciale; atragerea de depozite si alte fonduri rambursabile; servicii de transfer bancar; emiterea de carduri de credit, acceptarea de cecuri de calatorie; inchirierea de casete de valori; tranzactionarea in cont propiu sau in contul clientilor de cecuri, cambii, bilete la ordin, certificate de depozit, contracte futures, instrumente avand la baza cursul de schimb si rata dobanzii; emiterea de garantii si asumarea de angajamente; acordarea de consultanta cu privire la structura capitalului, strategia de afaceri si alte aspecte legate de aceasta, consultanta si prestare de servicii cu privire la fuziuni si achizitii de societati comerciale.

BCR Café si Agentia BCR Romana vor fi deschise 7 zile din 7, programul de lucru cu publicul fiind: Luni – Duminica: 10.00 – 22.00.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro