Injuratul in timpul serviciului poate ajuta angajatii sa faca fata situatiilor stresante, conform datelor oferite Norfolk University, si publicate de BBC.
Un studiu realizat de Norwich's University of East Anglia (UEA) in domeniul stilurilor de conducere a gasit ca folosirea “limajului tabu” a imbunatatit nivelul de spirit al echipei.
Mai mult, profesorul de management, Yehuda Baruch, a atras atentia asupra incercarilor de a opri acest comportament care ar putea avea un impact negativ. Acelasi profesor a descalificat injuratul in fata clientilor.
“In majoritatea scenariilor si in particulat in prezenta clientilor sau a angajatilor de top, profanismul trebuie serios descurajat” a declarat profesorul.
“Oricum, studiul nostru sugereaza ca in multe situatii, limbajul taboo serveste nevoii oamenilor de a dezvolta si mentine solidaritatea, ca si modalitate de a face fata stresului. A-l interzice poate fi incendiar.” “Managerii ar trebui sa afle ce simt angajatii vis-a-vis de acest limbaj” a completat Yehuda Baruch.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro