Banca Tiriac a lansat serviciul TelAcces

Banca Tiriac a lansat serviciul TelAcces, care permite obtinerea de informatii financiare generale, detalii despre produsele si serviciile oferite pe piata de catre banca, informatii personalizate privind solduri si tranzactii efectuate de catre client.

TelAcces poate fi apelat folosind numerele TelVerde 0800 888111 sau 021/20 17 582.

Clientii Bancii Tiriac beneficiaza prin intermediul acestui serviciu de informatii bancare personalizate: soldul conturilor curente/Centrale, detalii despre conturile de depozit privind suma, rata dobanzii, data scadentei precum si detalii despre creditele aflate in derulare (suma ramasa de restituit, data urmatoarei scadente etc) sau carduri.

Noul serviciu permite clientilor bancii posesori de carduri VISA, American Express sau MasterCard anuntarea oricaror incidente de tipul: furt sau pierdere card, blocare ATM etc, asigurand restrictionarea rapida a accesului la card sau rezolvarea incidentului.

Prin TelAcces se pot obtine informatii suplimentare precum: cursuri de schimb BNR, cursuri de schimb Banca Tiriac, dobanzi la depozite, conturi de economii si credite, programul de lucru, adresele si telefoanele unitatilor operationale ale bancii prin alegerea optiunii: transfer catre un operator. TelAcces permite preluarea tuturor solicitarilor, inclusiv a celor de tip reclamatie/incident, asigurand rezolvarea acestora in timp util.

“Prin TelAcces Banca Tiriac raspunde nevoii de informare rapida si eficienta a clientului oferind accesibilitate, program de lucru prelungit precum si asistenta si consultanta bancara de specialitate. In continuare in dezvoltarea serviciului TelAcces avem in vedere in curand sa oferim clientilor nostri si posibilitatea de a efectua si alte operatiuni bancare specifice cum ar fi: transferuri, plati schimb valutar, operatiuni de constituire si denutare de depozite” a declarat dl. Selcuk Saldirak, presedintele bancii.
Siguranta/confidentialitatea conferita clientilor serviciului TelAcces este asigurata printr-un cod de autentificare si un numar personal de identificare PIN care se acorda fiecarui utilizator.
Solutia aleasa si implementata este de tipul “Siemens Contact Center”, cu aplicatii multimedia personalizate, ce interactioneaza cu bazele de date bancare pentru a furniza, in timp real, informatii dinamice clientilor si/sau tranzactii on-line.