AXIGEN – Suport tehnic permanent pentru serverele de email

AXIGEN, dezvoltatorul de soluţii profesionale de mesagerie electronică, a anunţat azi lansarea serviciului FIRsT Support (Free, Immediate Response Time Support), primul nivel de suport tehnic, oferit non-stop şi gratuit tuturor utilizatorilor, inclusiv celor care folosesc versiuni de evaluare.

AXIGEN devine astfel primul furnizor al unui pachet gratuit Office Mail Server Edition (destinat companiilor mici) care include şi suport tehnic 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, fără costuri adiţionale.

“Problemele tehnice care dau bătăi de cap cu orele duc în final la pierderi de timp şi de bani pentru orice companie. Dorim ca toţi utilizatorii AXIGEN să se simtă protejaţi împotriva unor astfel de neplăceri şi am decis ca suportul tehnic să devină una dintre priorităţile noastre. Noi ştim că ajutorul oferit la timp este la fel de vital ca şi oxigenul, de aceea vrem să fim serviciul de gardă al administratorilor de sistem, pe care aceştia se pot baza în orice moment”, a declarat Oana Bornaz, CEO AXIGEN.

“Credem că toţi clienţii au dreptul de a beneficia nu doar de o soluţie robustă şi fiabilă de server de mail, ci de un pachet complex, care include pe deasupra şi o echipă de suport tehnic de excepţie”, a concluzionat Oana Bornaz.

Programul de Suport Tehnic al AXIGEN este structurat în patru mari categorii, care se adresează unor nevoi organizaţionale diferite ale clienţilor: oferta specială FIRsT Support, Premium, Gold şi GoLive. Serviciile oferite pot include suport oferit prin intermediul emailului sau telefonic, asistenţă la sediul clientului cu privire la utilizarea produselor AXIGEN, precum şi acces la actualizări de produs, documentaţie online, forumuri, knowledgebase şi la newsletter-ul AXIGEN.

Lansat în ultimul trimestru al anului trecut, în urma unei investiţii iniţiale de două milioane de euro, AXIGEN a ajuns să fie distribuit în întreaga lume de aproximativ 30 de parteneri. Echipa AXIGEN este formată în prezent din aproximativ 60 de angajaţi, iar compania estimează ca până la sfârşitul anului va ajunge la un volum de instalări de circa 500.000 de căsuţe poştale. (Gecad)