Au inceput inscrierile la ADVERTISING SHOW 2007!

Luni, 23 octombrie 2006, a fost lansata cea de-a V-a editie a targului de productie publicitara ADVERTISING SHOW, ce se va desfasura in perioada 19 – 22 septembrie 2007 in Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO.

ADVERTISING SHOW se adreseaza atat firmelor romanesti, cat si celor din strainatate, care decid sa isi promoveze produsele si serviciile pe piata din Romania prin intermediul unui eveniment de acest gen.

Organizatorii, ROMEXPO si EUROEXPO, lanseaza invitatia de a participa la acest eveniment tuturor firmelor care doresc să fie prezente la cel mai dinamic târg de productie publicitara: companii producatoare sau distribuitoare de echipamente, materiale si accesorii, software si hardware, companii specializate in semnalistica indoor si outdoor, imprimare digitala, serigrafie, tampografie, gravura, obiecte promotionale etc.

TERMENUL LIMITA DE INSCRIERE: 30 IUNIE 2007.

Opinii ale participantilor la ADVERTISING SHOW 2006:

Zsolt Tarsay, Director General – AD EXPERT PRINTING COMPANY
“Editia din acest an a targului Advertising Show a fost extrem de benefica pentru AD EXPERT. Compania noastra a venit la acest eveniment cu cea mai bogata oferta de utilaje, produse si servicii destinate productiei publicitare, sustinuta de o imagine complet noua! Rezultatele eforturilor noastre s-au conturat inca din prima zi a targului si pot spune ca suntem multumiti de organizare, de contactele stabilite si de impactul pozitiv pe care l-a avut conceptul de prezentare al firmei AD EXPERT în randul clientilor, colaboratorilor, furnizorilor si al vizitatorilor specialisti / nespecialisti de la ADVERTISING SHOW 2006.’

Marius Buiculescu, Director General – ATIP DESIGN
‘Impresiile noastre cu privire la ADVERTISING SHOW 2006 pot fi exprimate din mai multe puncte de vedere. Demararea campaniei de promovare a targului inca din luna februarie in majoritatea publicatiilor importante din Romania reprezinta un punct forte al acestui eveniment, ca de altfel si organizarea, cu toate ca au existat mici neconcordante datorate nesincronizarii dintre cei doi oranizatori, Euroexpo si Romexpo. Referitor la publicul vizitator, trebuie remarcat interesul celor din provincie, atat in ceea ce priveste cantitatea, dar mai ales calitatea acestora. Pentru ca acest eveniment sa devina mai atractiv pentru vizitatori si mass media, ar trebui aduse imbunatatiri la capitolul show, atat din partea organizatorilor, dar mai ales a expozantilor, prin prezentarea produselor intr-un mod mai deosebit, cu standuri personalizate si mai multa animatie.”

Vlad Stanescu, Director General – ERKU DESIGN EXHIBITIONS
„Participarea firmei noastre la ADVERTISING SHOW 2006 a avut rezultate peste asteptari. Interesul acordat produselor noastre a fost concretizat in contacte si posibilitati de contract pentru anul in curs si cel viitor, iar daca peste toate acestea adaugam si profesionalismul cu care a fost organizat acest eveniment, nu putem spune altceva decat ca a fost un SUCCES. Ramane de vazut daca integrarea europeana inseamna si calitate, nu doar cantitate.”

Dan Buciu, Director Vanzari – PRESTIGE MEDIA GROUP
“ADVERTISING SHOW a insemnat pentru Prestige Media Group inca o oportunitate de a transmite mesajul nostru. Referitor la participarea din randul ‘consumatorului’, lucrurile stau mai bine calitativ si cantitativ fata de anul trecut, in cateva cuvinte ADVERTISING SHOW a fost o reuniune unde, clientul a avut posibilitatea sa receptioneze disponibilitatea, creativitatea si inovatia din partea furnizorilor de profil. Punctual pe segmentul articole promotionale, locurile in primele randuri s-au adjudecat diferit fata de anul trecut, schimbare ce indica concurenta din piata. Concurenta benefica atat pentru motivarea furnizorilor, cat si pentru bugetele consumatorului.”

www.advertisingshow.ro