ATRA DOFTANA: 1 an de la inaugurare, 5000 de oaspeti

La numai un an de la deschiderea oficiala, peste 5000 de oaspeti au trecut pragul pensiunii ATRA Doftana, care atins in luna august un procentaj maxim al gradului de ocupare. Dupa 12 luni de la deschiderea pensiunii, ATRA Doftana atinge in luna august pragul de 80% grad de ocupatie, succesul fiind favorizat pe de o parte de recenziile si recomandarile excelente ale clientilor si pe de alta parte de cresterea naturala din sezonul de vara. “La finele unui an calendaristic de la deschiderea pensiunii, dupa eforturi sustinute de a oferi clientilor nostri servicii de exceptie si experiente memorabile, am reusit sa obtinem rezultatele dorite. Daca in primele luni am pornit cu un grad mediu lunar de ocupare de 30-35%, in ultimele luni am reusit sa ajungem la 70%, iar pentru luna august estimam 80%” afirma Emil Munteanu Managing Partner, ATRA Doftana. Lansata ca design hotel, Pensiunea ATRA Doftana s-a axat pe doua categorii importante de public: corporate (pentru intalniri de management sau team building) si privat – pentru persoanele interesate sa se bucure de relaxare, peisaje inedite si experiente memorabile. “Este evident ca gradul de ocupare a fost facilitat in ultimul trimestru si de factorul de sezonalitate. Avem insa multumirea ca am reusit sa cream din ATRA nu doar o optiune de cazare, ci si o locatie interesanta culinar. Acest fapt se reflecta prin cresterea numarului de vizitatori sositi la ATRA strict pentru un pranz sau o cina. Astfel, pe langa cei aproximativ 3000 de oaspeti pe care i-am gazduit de-a lungul acestui an, estimam peste alti 2000 de vizitatori veniti la ATRA pentru un pranz, o cina sau pentru a participa la evenimentele organizate de noi, precum vernisajul si expozitia RAMON Grosos. Fiecare turist venit la ATRA este important, dat fiind ca experienta si recomandarea individuala raman cea mai buna carte de vizita a serviciilor de calitate,” afirma Emil Munteanu, Managing Partner, ATRA Doftana. Din totalul oaspetilor gazduiti la ATRA Doftana, 60% au avut ca scop al calatoriei turismul, 40% au metionat ca scop evenimente corporate sau afaceri. Durata medie a sejurului a fost de 2,2 zile, iar cresterea acestei valori va constitui unul din obiectivele viitoare ale pensiunii.