Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) sustine proiectul Comunicarea publica. Criterii profesioniste in alocarea publicitatii de stat, initiat de Freedom House Romania si Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), finantat de Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) si realizat cu sprijinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP), proiect ce are ca scop principal gestionarea corecta a fondurilor publice pentru publicitate si o mai buna comunicare atat cu mass-media dar mai ales cu cetatenii, a institutiilor publice ce folosesc aceste instrumente de comunicare pentru transmiterea de mesaje de interes public.
In cadrul conferintei realizata ca parte a proiectului amintit, ce a avut loc in perioada 13-15 noiembrie 2009 la Sinaia, reprezentantii ARMA, Mihaela Barbalata, Presedinte Comitet Tehnic si Costin Juncu, Director Executiv al Asociatiei au prezentat auditoriului rolul si misiunea ARMA in monitorizarea audientei TV precum si indicatorii de performanta folositi pentru cercetarea in piata de televiziune.
Conferinta a fost structurata pe doua parti: prezentarea generala a formei actualizate a Ghidului de buna practica in achizitia serviciilor de publicitate de catre institutiile publice si desfasurarea de seminarii destinate prezentarii criteriilor profesionale utilizate in cumpararea de servicii de publicitate.
Participantilor la conferinta, specialisti in achizitii publice si comunicare din cadrul institutiilor publice centrale si locale, autoritatilor de management si regiilor autonome, li s-a prezentat noua forma a Ghidului de buna practica in alocarea publicitatii de stat unde ARMA a facut recomandarile cu privire la piata de televiziune.
Oficialii ARMA au mai prezentat auditoriului format din 115 reprezentanti ai institutiilor invitate informatii cu privire la modul de realizare al Serviciului National de Masurarea a Audientelor TV (SNMATV), indicatorii de audienta, evaluarea si simularea unui buget de campanie, pentru a-i ajuta pe participanti sa se familiarizeze cu procesul de achizitie de publicitate TV.
Printre subiectele tratate in cadrul conferintei mai amintim: aspectele legle privind achizitiile publice de publicitate dar si informatii cu privire la organizarea si desfasurea campaniilor de publicitate.
Seminariile au fost conduse de reprezentanti ai agentiilor de publicitate membre ale asociatiilor profesionale si de specialisti in achizitii publice din cadrul ANRMAP, in cadrul acestora fiind dezbatute subiecte de interes din domeniu achizitiilor de publicitate publica, cu accent pe legislatia in vigoare si eficienta campaniilor de publicitate.
Forma actualizata a Ghidului de bune practici in alocarea publicitatii de stat se afla in continuare in dezbatere publica si se gaseste pe site-ul www.freedomhouse.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro