ARBOmedia si SmartFinancial.ro au devenit parteneri

Lansat la inceputul lunii ianuarie, ziarul financiar electronic Smart Financial (www.SmartFinancial.ro) a incheiat deja un contract pentru vanzarea în regim exclusiv a spatiilor sale publicitare. Agentia de media Smart Press SRL, detinatoare a website-ului de informatie Smart Financial, a ales ARBOmedia pentru reprezentarea pe piata publicitatii online. Contractul a fost semnat pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de prelungire automata. Formatele publicitare oferite de ARBOmedia pe SmartFinancial.ro sunt 468×60, 728×90, 120×400 si 300×250, iar la cerere se pot contracta si servicii speciale – branduire de rubrica, advertorial, publicitate în newsletter etc.

“Salutam aparitia unui site cu un continut atât de bogat si de bine scris ca SmartFinancial.ro. Ne bucuram sa lucram cu astfel de companii ce privesc lucrurile in perspectiva si sa dezvoltam colaborari durabile bazate pe încredere si performanta, chiar de la lansarea acestora. Suntem convinsi ca, in curând, acest site va deveni o sursa de informare utila pentru cât mai multi utilizatori, precum si o destinatie preferata pentru advertiseri”, crede Calin Rotarus, Online Sales Director în cadrul ARBOmedia.

Adresat mediului de afaceri, dar si persoanelor fizice active din clasa medie si business, Smart Financial mizeaza pe articole originale si evita preluarile de tip copy-paste, incercând sa impuna un nou standard în media exclusiv electronica. Informatiile se incadreaza in categoriile Banci & Asigurari, Piata de Capital, Tehnologie – IT & C, Industrie & Retail, Piata imobiliara, Afaceri & Investitii, Mass-Media, Publicitate & Marketing, Resurse Umane, Turism & LifeStyle, Auto & Moto. In acest moment se lucreaza si la constituirea unor cataloage specializate in care fiecare companie implicata sa îsi poata prezenta oferta comerciala, domeniile fiind Bancar, Asigurari, SSIF si Fonduri de Investitii.

SmartFinancial.ro claseaza orice articol într-unul dintre urmatoarele formate – Info, Reportaj, Analiza, Interviu, Editorial, Comunicat de Presa, Advertorial, Special – facand astfel mult mai clar tipul de mesaj ce se doreste a fi transmis in respectivul material. Site-ul combina caracterul de ziar cu cel de “magazin”, pentru a oferi si mai multa utilitate, însa fara a denatura procesul informarii, unul preponderent serios, sever. Un instrument inedit este Smart Financial Poll Contest: pe de o parte concurs cu premii, pe de alta parte mijloc de sondare a unui public targetat.

“Am mizat pe experienta ARBOmedia in ceea ce priveste publicitatea online, iar acum nu ne ramâne decât sa oferim un continut de calitate pentru a atrage, asa cum ne propunem inca de la inceput, un public de elita pe SmartFinancial.ro”, a declarat Razvan Iancu, Marketing Manager Smart Press si coordonator al proiectului SmartFinancial.ro. “In cursul acestui an, Smart Press intentioneaza sa se dezvolte si sa reuseasca sa lanseze si alte site-uri financiare de nisa, unul dedicat exclusiv pietei bancare (SmartBank.ro), altul pietei de capital (SmartBroker.ro)”, a adaugat Razvan Iancu.

Compania ARBOmedia a aniversat anul trecut 10 ani de experienta pe piata romaneasca, ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene: Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia. In Romania, ARBOmedia gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: Jetix TV, televiziunea interactiva U, 19 publicatii nationale, 44 locale si peste 160 de website-uri.