In perioada 29 - 30 noiembrie 2011, in Bucuresti, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, are loc cea de-a cincea editie din suita de evenimente Business Days, dedicata comunitatii de afaceri locale si nu numai. Evenimentul Bucuresti Business Days este cel de al treilea de anul acesta, dupa doua evenimente de anvergura organizate in provincie, care au reusit sa reuneasca fiecare peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de vorbitori consacrati nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta, antreprenori de succes si invitati speciali: Timisoara Business Days (martie 2011, focus pe tehnologie) si Brasov Business Days (septembrie 2011, focus pe turism).
Evenimentul va mentine structura si modul de organizare de la evenimentele anterioare, concepute si construite pe ideea de a crea o platforma de oportunitati si business networking pentru antreprenorii si managerii romani. Sunt singurele evenimente care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanti, speakeri si parteneri.
Mentinandu-si orientarea asupra antreprenoriatului si tehnicilor de management, editia Bucuresti Business Days va avea un focus secundar asupra domeniului economic-financiar-bancar si va include:
peste 70 de speakeri de top;
6 conferinte:
o4 conferinte dedicate factorilor de decizie si celor implicati in decizii strategice;
oo conferinta dedicata managerilor de resurse umane (in parteneriat cu Revista Cariere);
oo conferinta dedicata directorilor de vanzari (in parteneriat cu Accelera Business Strategy);
16 workshop-uri;
4 sesiuni de Business Networking;
degustari de vinuri celebre si de produse sanatoase;
numeroase concursuri si o tombola cu sute de premii;
2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitati speciali;
o expozitie tematica.
Pentru prima data in seria de evenimente, cele patru conferinte de la Bucuresti Business Days vor aborda o tema comuna, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile romanesti sa primeasca o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiti (reprezentanti de seama in domeniul lor): specialisti in finante, fiscalitate si banci; investitori, fonduri de investitii, consultanti, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri din companii foarte mari, internationale; antreprenori de succes din diverse domenii.
Astfel, conferintele vor dezbate tendintele si trendurile pe care le vor lua afacerile in urma traversarii acestor vremuri economice tulburi. Participantii vor avea ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri si cu privire la perspectiva lor asupra finantarii afacerilor: fie ca este vorba despre cei care ofera banii, fie ca este vorba de cei care au nevoie de finantare pentru derularea si dezvoltarea afacerilor.
Un alt element de noutate in ceea ce priveste aceasta editie il reprezinta faptul ca Bucuresti Business Days va avea o componenta vizionara. Conferintele si workshop-urile acestei editii sunt concepute in asa fel incat sa-i ajute pe participanti oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) sa identifice care sunt abilitatile potrivite pentru a face fata noilor provocari in drumul spre succes al fiecaruia.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro