Antreprenor pentru performanta - 60 de companii pot beneficia de solutii in cadrul proiectului

mai 30, 2011

Compania de consultanta in management si formarea resurselor umane Schultz Consulting a organizat la Hotel Novotel, conferinta de lansare a Proiectului "ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANTA", proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Avand ca tema "Performanta si competitivitatea resurselor umane" - valori esentiale pentru succesul antreprenorilor romani pe piata europeana, in cadrul evenimentului au fost dezbatute solutiile de crestere a calitatii si competitivitatii resurselor umane pentru antreprenoriatul romanesc (IMM-uri) care vor fi dezvoltate in cadrul proiectului.

Acestea vin in sprijinul cresterii performantei companiilor romanesti in contextul concurential al mediului de afaceri european. Proiectul este dezvoltat in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie Suceava si Fundatia Scoala Romana de Afaceri a Camerelor de Comert si Industrie - filiala Brasov, pe o perioada de 36 de luni, si acopera 3 regiuni de dezvoltare (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est si Centru).

Obiectivul general al proiectului este facilitarea dezvoltarii competentelor si abilitatilor necesare administrarii eficiente a afacerilor pentru echipele de management a 60 de companii din regiunile Bucuresti Ilfov, Nord-Est si Centru. Proiectul pune accent pe oferirea de servicii integrate de diagnoza organizationala, training si consultanta echipelor de management din 20 de companii din fiecare regiune de dezvoltare, care vor fi selectate in perioada imediat urmatoare.

De asemenea, proiectul isi propune dezvoltarea si furnizarea a 10 programe de perfectionare profesionala pentru imbunatatirea competentelor de administrare eficienta a afacerii. Acestea vor fi construite pornind de la nevoile identificate in urma analizei interne a companiilor. Rezultatele obtinute vor fi folosite in egala masura la dezvoltarea unor instrumente manageriale a caror aplicare in cadrul fiecarei companii va fi monitorizata de catre expertii in dezvoltarea si managementul afacerii din cadrul echipei de proiect, acestia oferind totodata consultanta si coaching celor 60 de companii selectate.

Provocarea pe care echipa proiectului si-a asumat-o este aceea de a oferi servicii si solutii manageriale de calitate reprezentantilor mediului de afaceri din cele 3 regiuni de dezvoltare, care sa contribuie in mod real la depasirea provocarilor cu care se confrunta mediul de afaceri in aceasta perioada. Investitia in oameni este cheia succesului si expertiza europeana oferita prin acest program va da posibilitatea managerilor implicati sa atinga un nivel de performanta perfect competitiv si viabil in actualul context de armonizare europeana, a declarat Marius Dontu, director general al Schultz Consulting.

Speakeri in cadrul evenimentului au fost: Corneliu Visoianu Presedinte Fundatia Culturala Delta, Radu Soviani jurnalist economic, The Money Channel TV si Marius Dontu Manager General, Schultz Consulting.
La eveniment au participat, de asemenea, reprezentanti ai Camerei de Comert si Industrie a Romaniei si ai Consiliului Concurentei din Romania. 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro