Analizele MediaIQ pentru Internetics 10 ani - Lupta Euro-Leu in gura presei

noiembrie 1, 2010

Ei bine, da! Ne place sa vorbim despre bani. O analiza cantitativa a celor mai utilizate cuvinte in sursele monitorizate de MediaIQ releva faptul ca topul este dominat de termeni care apartin acestui camp lexical, economico-financiar, mai exact.

Clasamentul este condus de cuvantul “euro”, care a inregistrat aproximativ 1,71 milioane de aparitii. “Lei” vine puternic din urma, cu 1,35 milioane de mentionari, iar, dupa el, termenul “milioane” - cu putin peste un milion de aparitii. Coincidenta sau nu, primele doua pozitii pot fi corelate cu lupta dintre moneda nationala si cea europeana. Ca in viata, am putea spune!

Varianta singulara a cuvantului “lei” (“leu”) a avut doar 30.000 de aparitii in aproximativ 19.000 de articole.

Mai multe, cu si despre cele mai mediatizate cuvinte, in analiza completa ce poate fi descarcata de aici.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro