Air France a introdus doua servicii gratuite noi pentru mobil

mai 6, 2011

Air France a introdus doua noi servicii gratuite bazate pe tehnologia mobila de ultima generatie: “Air France Connect” informeaza pasagerii cu privire la schimbarile sau intarzierile ce le-ar putea afecta calatoria. Air France si KLM sunt primele linii aeriene ce ofera un astfel de serviciu de informare, atat de extins si proactiv catre toti pasagerii din intreaga retea; website-ul si aplicatiile pentru mobil permit calatorilor achizitionarea si rezervarea de bilete de pe telefonul mobil.

Folosind date precum numarul de telefon mobil si adresa de e-mail pe care pasagerii le specifica la achizitionarea biletelor de avion, Air France ii informeaza cu 14 zile inainte de zbor cu privire la eventuale intarzieri sau modificari precum schimbarea terminalului de imbarcare. Acest serviciu este gratuit si va fi disponibil initial in 8 limbi, inclusiv limba romana.
Air France Connect a devenit operational in data de 1 februarie, in urma a doua faze de testare desfasurate in lunile decembrie si ianuarie. In aceasta perioada au fost trimise 620.000 de e-mailuri si mesaje text catre clientii companiei. Reactiile din partea clientilor arata ca mesajele text sunt percepute ca un mijloc eficient de comunicare ce furnizeaza informatii complete si utile.

Pentru ca aplicatia sa functioneze trebuie furnizate datele complete, ce vor fi tratate in conditii de confidentialitate.
Pentru a putea fi contactati de catre Air France in eventualitatea unor schimbari in orarul zborului, pasagerii trebuie sa se asigure ca furnizeaza date suficiente, cat mai detaliat (telefon mobil, adresa de e-mail). 

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro