Agentia de creatie Coperta continua campania de rebranding a FC Steaua Bucuresti

februarie 24, 2010

 Coperta a finalizat noul site al FC Steaua Bucureşti, parte din campania de rebranding pe care a iniţiat-o în 2008

Atât echipa de creaţie cât si cea de programatori au continuat să implementeze, online, identitatea vizuală concepută în sezonul compeţitional trecut, sintetizând elementele cheie ale brandului.

Gabi Buşcu, manager Coperta: „Am schimbat integral grafica; pe lângă asta, am introdus secţiuni noi, conţinutul video, de exemplu, sau sistemul de newsletter. I-am scos şi la mai multe sedinţe foto, pe jucători, pe antrenor si restul staff-ului tehnic.”

Din procesul de rebranding început în 2008 face parte si acronimul FCSB, un nou concept menit să completeze identitatea vizuală a clubului. Plecând de la acesta, au fost create o serie de logotipuri specifice fiecărui departament, dezvoltând astfel comunicarea internă si externă.

Coperta este o agenţie de creaţie axată pe comunicarea vizuală. Printre clienţii agenţiei se mai numără Hotel Novotel, Ţucă, Zbârcea & Asociaţii, Rominox, Fabio Pizza, Hatch Architecture+Design, Traian 42.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro