Comportamentul consumatorilor s-a schimbat, traversam o perioada economica atipica. In aceste conditii, specialistii in marketing au nevoie sa foloseasca mijloace interactive, interesante si cat mai directe de comunicare si relationare cu clientii. Accentul se va pune in aceasta perioada pe eficientizarea programului de comunicare, astfel ca medii precum cel mobil incep sa isi arate avantajele asupra comunicarii traditionale. Pe 13 mai, in cadrul celei de-a doua editii Mobile Marketing Conference vor fi prezentate cele mai noi instrumente pentru comunicarea in mobile marketing, oferind solutii pentru crearea unui continut mobil eficient, pentru integrarea acestuia in mixul de comunicare, dar si pentru masurarea succesului campaniilor de mobile marketing.
Printre vorbitorii prezenti la conferinta din acest an se numara specialisti cu renume in piata de mobile marketing, consultanti romani si internationali, practicieni cu experienta si succes pe piata de comunicare in medil mobil: Tomas Zeman (CEO, Wirenode Cehia), Maia Novolan (General Manager, Intertel), Dan Virtopeanu (General Manager Voxline), Antonio Eram (CEO, Netopia System), Alexandru Iosef (Managing Partner, iMedia), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research).
Tomas Zeman (Wirenode) va prezenta solutii pentru o comunicare inovativa in mediul mobil, depasind traditionalul SMS/MMS pentru o experienta de brand complexa. De asemenea, va oferi audientei studii de caz despre implicarea unor branduri internationale in industria de mobile marketing.
Adina Vlad va prezenta in cadrul conferintei rezultatele celei de-a doua editii a studiului dedicat marketingului mobil, realizat special de compania Unlock Research pentru acest eveniment. Rezultatele vor dezvalui care sunt cele mai in voga instrumente actuale de marketing mobil si care este perceptia consumatorilor, intr-un perioada economica atipica, referitor la campaniile de comunicare prin intermediul telefonului mobil.
Evenimentul este dedicat specialistilor in marketing care vor putea afla cum pot potrivi strategiile de mobile marketing cu specificatiile brandurilor, cum pot integra componenta de comunicare mobila in planul de marketing si cum pot masura succesul unei campanii de mobile marketing.
Consumatorul din acest an trece printr-o perioada atipica, in care comportamentul de achizitie se schimba, iar campaniile de marketing traditionale risca sa nu mai aiba impactul scontat. De asemenea, in contextul reducerii bugetelor de marketing, practienii din domeniu isi vor indrepta atentia inspre mediul de comunicare mobil, care ofera o varianta eficienta din punctul de vedere al costurilor, directa si rapida de relationare cu clientii. Cea de-a doua editie a conferintei Mobile Marketing Conference va discuta despre cum poti influenta consumatorul sa fie mai deschis la campaniile de comunicare in mediul mobil, aducand in prim-plan cele mai eficiente strategii, tehnici si solutii de marketing mobil, anunta Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Conferinta va avea loc la Radisson Blu Hotel, Bucuresti si este organizat de Evensys. Partener principal al evenimentului este Nokia. Partenerii evenimentului sunt Intertel, Voxline si Netopia.
Pentru inscrieri la conferinta si mai multe informatii referitoare la eveniment puteti accesa site-ul www.mobileconference.ro.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro