AFACERI LA CHEIE CU BANI PUTINI

Cea mai mare firma de distributie de presa din Romania, RODIPET, participa la a doua editie a Salonului International de Franciza RoFrancize Bucuresti, din perioada 24 -26 februarie 2006.

Rodipet detine o retea de peste 1400 de chioscuri de presa. In aceste chioscuri sunt comercializate, pe langa ziare si reviste, produse precum tigari, cafea, dulciuri, papetarie.
Rodipet colaboreaza cu peste 500 de edituri, avand in portofoliu peste 900 de titluri. In medie, RODIPET distribuie 14 milioane de ziare si reviste in fiecare luna. RODIPET detine 22 – 30 % din cota de piata in Romania.

Franciza RODIPET este un sistem alternativ la reteaua de difuzare a presei, care are menirea de a duce la cresterea vanzarilor si la imbunatatirea serviciilor oferite clientilor.
O parte din punctele de vanzare RODIPET sunt administrate de francizati, parteneri de afaceri ai RODIPET, direct interesati in dezvoltarea sistemului.
Sistemul de franciza RODIPET urmareste retribuirea francizatului direct proportional cu nivelul investitiei realizate, precum şi cu nivelul vanzarilor, motivand astfel efortul acestuia de a stimula vanzarile.

Orice roman poate deveni partener al Rodipet prin sistemul de franciza. Pe plan local acest lucru inseamna o afacere la cheie, sub o marca deja consacrata si posibilitatea de a dezvolta o afacere proprie, cu investitii minime. Aceasta afacere va aduce beneficii pe termen lung investitorilor, in contextul cresterii cererii si ofertei de ziare si reviste, distributia de presa si accesul la informatie, fiind elementele de baza ale Francizei Rodipet.

Franciza Rodipet se adreseaza celor cu venituri mici si medii, mai ales din mediul urban si care doresc sa aiba o afacere de familie usor de administrat. (RODIPET)