IMINENT atinge 1 Milion de utilizatori unici si aduce noi statistici pe piata mesageriei instantanee: adolescentii aloca intre 1 ora si 8 ore pe zi chat-ului online, angajandu-se in adevarate maratoane de tastat cu pauze mai scurte de 3 minute.
IMINENT se specializeaza in dezvoltarea serviciilor aditionale in divertismentul IM. Serviciul initial, EMOVIDS, este compatibil cu ambele platforme Windows Live Messenger precum si Yahoo! Messenger si permite utilizatorilor de IM sa comunice prin intermediul mesajelor video fara a parasi software-ul IM preferat. (www.iminent.com)
Intre 4 si 5 Noiembrie, serviciile IMINENT au adus cel de-al 1.000.000 - lea utilizator.
"Suntem foarte multumiti; in special pentru ca ne-am lansat cu aceste servicii in luna mai a acestui an. Am ajuns aici in mai putin de 6 luni", marturiseste zambind Marc Moulin-Roussel, VP Marketing.
"Ceea ce este si mai interesant este ca ultimele studii mentioneaza aproximativ 700 Milioane de utilizatori IM in lume: asa ca de abia am zgariat suprafata!"
Datorita pozitionarii sale in randul software-ului dedicat mesageriei instantanee si numarului ridicat de utilizatori, IMINENT este indreptatit sa prezinte o imagine interesanta a frecventei utilizarii mesageriei instantanee ca unealta de comunicare in randul adolescentilor.
- Utilizatorii inraiti ai mesageriei instantanee, adolescentii, trimit in medie 300 de mesaje pe zi, petrecand activ aproximativ 1 ora si 30 de minute pe Messenger
("activ pe Messenger" se defineste ca "angajat intr-o conversatie cu pauze mai scurte de 2 minute")
- Un numar de utilizatori inraiti chiar stau autentificati pe Messenger pentru 8 ore non-stop, participand la adevarate maratoane de tastat, insa nu cu intreruperi mai lungi de 3 minute.
- Un alt aspect neasteptat este ca utilizatorul obisnuit de Messenger are aproximativ 100 de contacte in adresa.
"Trebuie inteles cum functioneaza acest proces: numarul de contacte din lista de Messenger reprezinta intr-o anume maniera cat de cool este individul in mediul acesta. Asa ca jocul este sa stabileasca legaturi cu cat mai multi prieteni posibil pentru a-si putea extinde propria retea" subliniaza Francis Cohen. "Impactul acestei cautari perpetue de contacte din lista este ca "regula celor 6 pasi" care arata ca fiecare individ se leaga de un altul printr-un lant de maxim 6 indivizi, se transforma in mediul Messenger-ului in "regula celor 4 sau 5 pasi". Ca rezultat inovatia, serviciile, informatia se propaga mult mai repede in mesageria instantanee decat oriunde altundeva pe Internet.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro