A fost relansat SMARTfinancial.ro

martie 21, 2007

Agentia de media SMART press a anuntat lansarea unei noi variante a portalului de business www.SMARTfinancial.ro, intr-o formula inedita pe piata de new-media. Conceptul implica in prim-plan brandul SMARTfinancial, ca ziar financiar exclusiv electronic, sustinut de 10 sub-branduri specializate, care grupeaza stirile pe domenii de activitate din mediul de afaceri. Practic, zece micro-site-uri integrate alaturi de SMARTfinancial, printre acestea fiind si SMARTbank.ro, dezvoltat in trecut in mod autonom. SMARTfinancial incearca sa promoveze un concept de presa pozitiva, in care succesul merita cel putin la fel de multa atentie ca si esecul.

Pe langa noua structura si noul design, SMARTfinancial.ro propune si rubrici exclusive prin care sunt promovate persoane din mediul de afaceri (Omul din Business), publicitate (Omul din Publicitate), PR (Omul din PR) si mass-media (Omul din Media). In fiecare saptamana, cate o persoana raspunde la intrebari standard, cu accent pe succesul personal in plan profesional, dar si teme specifice domeniilor respective de activitate. In plus, alte rubrici precum Interviul Saptamanii, Franciza Saptamanii, Business Smart, Produsul Bancar, Evenimentul Saptamanii si Asigurarea Saptamanii se doresc a intregi gama de articole din categoriile clasice.

SMARTfinancial.ro este astfel sustinut de 10 sub-branduri, in domeniile Banci & Asigurari (SMARTbank.ro), IT&C (SMARTfuture.ro), Real Estate (SMARTestate.ro), Resurse Umane (SMARTwork.ro), Auto (SMARTauto.ro), Publicitate, PR si Marketing (SMARTpromo.ro), Piata de Capital (SMARTbroker.ro), Turism (SMARTtourist.ro), Mass-Media (SMARTinfo.ro) si HoReCa (SMARThoreca.ro).

"Noua structura inseamna consolidare pentru SMARTfinancial, reunind toate categoriile de stiri intr-un portal de business complex, care ofera insa si posibilitatea urmaririi stirilor direct pe domeniile de interes. Mai departe, cautam sa dezvoltam tot mai mult calitatea si cantitatea stirilor, mizand in mod accentuat pe articole exclusive, dincolo de cele bazate pe comunicate de presa si pe stiri de agentie. In plus, avem in dezvoltare o retea de colaboratori specialisti din mediul de afaceri, parteneri care vor oferi cititorilor content specializat pe domeniile lor de activitate", a explicat Razvan Iancu, Project Manager SMART press.

SMARTfinancial va incepe si o campanie de promovare completa. "Ca si pana acum, vrem sa promovam brandul SMARTfinancial in mediul de afaceri, cautand sa aducem exact targetul business, si nu mizam doar pe cresterea numarului de vizitatori. Campania actuala de promovare, care se va derula pe intreg anul 2007, va include marketing direct, promovare la evenimente importante de afaceri din Bucuresti si din marile orase din tara, publicitate in reviste de business (inclusiv nise precum FMCG, HoReCa, agricultura) si chiar in lifturi in centre de afaceri si in sectorul rezidential. Evident, nu vom ignora nici promovarea online".

Noul SMARTfinancial este un produs new-media al SMART press, dezvoltat cu solutii tehnice realizate de compania DOW MEDIA - Timisoara. SMART press a anuntat si intensificarea colaborarii cu ARBOmedia, colaborare care a devenit tot mai productiva. Regia de publicitate reprezinta SMARTfinancial.ro in regim de exclusivitate pentru spatiul publicitar, oferind atat solutii clasice, cat si publicitate contextuala.

Printre clientii SMARTfinancial.ro din ultimele luni se numara OTP Bank, Zapp, Volvo, Mercedes-Benz, BCR, Euro Credit Bank, Ultra Pro, Euro Telecom, Imobiliara SRL, Accor Services, Titan Garden, CODECS, IEDC, Neoset, Romstal, Maguay, Lasting, Transart, AGER Solutions si alte branduri importante. SMART press isi va dezvolta gama de servicii online, cu accent pe sectorul online media.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro