75 de copii din centrele de plasament au sansa de a porni o cariera sportiva

iunie 10, 2008

Joi, 12 iunie, va debuta programul de selectie pentru atletism "Acasa, pe podium", ce va include 75 de copii din centrele de plasament din judetele Dolj, Arges si Olt.

Proiectul de selectie se adreseaza copiilor cu varste intre 10 si 14 ani, din centrele de plasament sau aflati in cadrul programelor de protectie si asistenta sociala. Copiii care se vor face remarcati vor primi o bursa lunara de 100 de Euro si vor merge in clubul de atletism din orasul de provenienta, pentru a fi antrenati corespunzator. La fiecare 6 luni, se va realiza o evaluare a acestor copii, pentru a vedea daca ei isi continua antrenamentele si care este evolutia lor ca performanta. Selectia va fi realizata de antrenori specializati din cluburile de atletism, cu supervizarea antrenorilor federali.

Copiii din cele 3 judete vor sosi la Federatia de Atletism - Stadionul Iolanda Balas, incepand cu ora 11. Ei isi vor face incalzirea, apoi vor trece prin probele de selectie. La final, vor avea parte de jocuri si concursuri sportive, de o plimbare la Muzeul Satului si de un tur al Bucurestiului. Toti vor primi cadouri.

"Copiii defavorizati au o vointa remarcabila, iar unii chiar au aptitudini deosebite pentru sport. Ceea ce le lipseste este sansa", a declarat Gabriela Szabo. "Atletismul poate transforma viata acestor copii, dar trebuie sa le venim in intampinare".

"Acasa, pe podium" face parte din campania "Sport pentru Viata", fiind organizata in parteneriat cu Federatia Romana de Atletism. Anul acesta, campania a mai inclus si concursul de arte plastice, cu tema "Sportivul Preferat", caravana de promovare a sportului in scoli "Sportur" si "Arenele de Joaca".

Campania Sport pentru Viata este organizata de agentia de event management Pastel Age si are ca sponsor principal compania Distrigaz Sud SA - Grup Gaz de France. Alaturi de aceasta, sustin campania si Hochland, Carpatina, Herlitz, Fulga, Actavis Romania, Zepter, Adventure Camps, Henkel si Boom Boom Land. Partenerii media ai editiei din acest an sunt: Itsy Bitsy, Ioana Copiilor, dar si 9AM, Sapte Seri, Sport Magazin Kicker, Garbo, copilul.ro, Kidz, Kudika, Compact, clopotel.ro, Internetcorp, Les Nouvelles Esthetique, Sport Magazin, Utile Copii, TV Copii, Lumea Copiilor. Campania este realizata cu sprijinul Primariei Sectorului 1 a Municipiului Bucuresti.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro