6 solutii pentru un abdomen plat

Problemele digestive, retentia de apa, stresul sunt doar cateva dintre cauzele care ne impiedica sa avem un abdomen suplu si o silueta de invidiat. Cand incepem sa ne ingrasam, zonele cele mai vizate pentru depunerile de grasime sunt abdomenul, coapsele si fesele. Comportamentul alimentar al fiecareia dintre noi isi spune cuvantul si asupra mentinerii supletii abdomenului. Consumul dulciurilor intre mese sau excesul de paine sau paste fainoase duc la o crestere excesiva a insulinei, care favorizeaza stocajul de grasime pe abdomen. Femeile care au nascut de mai multe ori au un abdomen mai “relaxat” cu muschi destinsi, iar la menopauza, din cauza lasarii cu 2-3 cm a coloanei vertebrale, depunerile de grasime pe abdomen sunt mult mai rapide.

Exista cateva solutii care ne pot ajuta sa ne mentinem suplu abdomenul:

1. Poarta ciorapi strech medicinali. Actioneaza ca un corset, ascunzand rotunjimile nedorite chiar si cand purtam o toaleta mulata.

2. Maseaza-ti zilnic abdomenul cu o crema speciala. Intreaba in saloanele de infrumusetare corporala de creme profesionale specifice acestei zone: anticelulitice (actioneaza asupra tesutului adipos, au efect termic, inrosesc pielea si dezvolta temperatura asupra corpului astfel incat grasimile se ard rapid), antivergeturi si fermitate (dedicate zonelor afectate de vergeturi si tesutului care si-a pierdut fermitatea).

3. In timpul zilei, controleaza-ti cat mai mult tinuta mentinand spatele drept.

4. Consulta medicul despre capsulele drenante cu ceai verde, focus, fenicul sau ghimbir.

5. Evita balonarile prin reglarea tranzitului intestinal. Consuma fructe si legume proaspete bogate in fibre sau iaurturi pentru ca au fermenti lactici.

6. Mergi la sala de fitness, iar daca ai probleme cu articulatiile sau nu te incanta ideea cu sala din diverse motive, poti opta pentru sedinte de electrostimulare abdominala oferite de saloanele de remodelare corporala.

Mentinerea unei pozitii corecte a spatelui este datorata unui tonus muscular corespunzator al spatelui dar si al abdomenului. Muschii spatelui si abdomenului realizeaza o ‘centura’ de rezistenta care mentin rectitudinea coloanei vertebrale. O musculatura slaba determina pozitii vicioase, anchiloze, durere, fatigabilitate si o scadere accentuata a mobilitatii. Tonifierea musculaturii abdominale nu ajuta doar la mentinerea unei pozitii normale, ci ajuta si la scaderea in greutate, previne osteoporoza si creste mobilitatea generala! (atitudinea.ro)