5 alimente care luptă împotriva depresiei

Cauzele depresiei pot fi de natură genetică sau pot rezulta dintr-un dezechilibru hormonal, dar și din cauza stresului. Unele alimente au proprietăți specifice care iți potf stimula glandele și hormonii, declanșând fericirea. Acestea sunt produsele care alungă negativismul și depresia:

1. Mangoldul sau sfecla elvețiană este bogată în magneziu – un nutrient vital pestru creşterea nivelului energetic al organismului. Un studiu realizat în 2009 în Australia a descoperit o legătură directă între un nivel scăzut de magneziu şi depresie.

2. Ciocolata neagră ajută și ea în lupta împotriva depresiei, îmbunătăţind fluxul sanguin către creier, ceea ce înseamnă o creştere a puterii de concentrare, dar şi o îmbunătăţire a stării de spirit. Ea te ajută să te simţi plin de energie şi de viaţă.

3. Mierea conţine quercetin care ajută la prevenirea depresiei şi menţinerea creierului sănătos.

4. Roșiile cherry pot preveni depresia. Componentul numit licopen din roșiile cherry are antioxidanți, care sunt responsabili pentru îmbunătățirea stării de spirit. .

5. Ouăle au un conţinut ridicat de Zinc, vitamina B, Omega 3 şi proteine. În plus, ouăle nu doar că energizează însă dau senzaţia de saţietate pentru o perioadă lungă de timp.