400.000 de utilizatori online au urmărit competiţia ...

iunie 1, 2011

400.000 de utilizatori online au urmărit
competiţia Siemens "Amazing” Race

Bucureşti, 1.06.2011: Prima competiţie românească de tip “Amazing” Race lansată de Siemens România a atins o audienţă de 400.000 de utilizatori online, conform ZeList. Proiectul a avut loc în perioada 23 – 27 mai şi s-a desfăşurat exclusiv prin instrumente ce ţin de social media.
În cadrul celor 5 zile de competiţie, 3 echipe de bloggeri au parcurs un traseu de peste 1.700 de km prin 8 oraşe, în care au descoperit soluţii sustenabile de dezvoltare urbană implementate de compania Siemens în România.
“Conform monitorizării ZeList, în trei săptămâni de campanie, peste 400.000 de utilizatori online i-au urmărit pe bloggerii înscrişi în competiţia Siemens “Amazing” Race. Principalul instrument de social media folosit a fost reţeaua de socializare Facebook, care a înregistrat o audienţă de 150.000 de persoane”, declară Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.
Competiţia Siemens “Amazing” Race a fost urmărită şi în mediul offline prin intermediul transmisiunilor TV din ţară. Reportajele difuzate au fost urmărite cumulat de aproape 1 milion de telespectatori.
„Audienţa generală înregistrată de competiţia Siemens “Amazing” Race a depăşit aşteptările noastre iniţiale. Estimăm ca aproximativ 1,5 milioane de români au luat contact cu soluţiile de dezvoltare sustenabilă din marile oraşe ale României, datorită acestui proiect inovator de social media”, a adăugat Dan Sântimbreanu.
Câştigătorul întrecerii Siemens “Amazing” Race a fost Bobby Voicu, consultant în social media. Premiul întrecerii constă intr-o excursie la Copenhaga, cel mai verde “oraş” din Europa, conform primului Index Verde al Oraselor (European Green City Index), ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - 400.000 de utilizatori online au urmărit competiÅ£ia ...

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro