Un lucru este adevarat, si anume ca traim cu totii intr-o atmosfera a concurentei si competitiei acerbe, iscate pe fondul de a atrage cat mai multi potentiali clienti interesati de achizionarea serviciilor sau produselor noastre.
Fara sa vrem, intram intr-o sfera demult apusa si uitata, si anume aceea a promovarii prin flyere si pliante. Odata cu demararea unei astfel de campanii, datele probleme se schimba, in sensul ca fluturasii publicitari si celelalte materiale promotionale prezinta niste particularitati care au darul de a transmite tuturor trecatorilor o imagine de ansamblu asupra companiei noastre.
Promovarea prin intermediul flyerelor si pliantelor constuituie, asadar, un mod cat se poate de eficient de a sustine o afacere in afara mediului online, indeosebi la nivel local sau, mai rar, la nivel regional.
Acestea sunt produse de marketing utilizate cu mult inainte de aparitia si dezvoltarea comertului electronic, in special in scop publicitar.
Nu suntem siguri de modul cum va iesi, din punct de vedere estetic, fluturasul publicitar pe care tocmai l-am comandat? Inainte de plasarea comenzii, putem incerca sa cream unul singur, de preferat pe calculator, si sa privim cu atentie la felul in care arata. Apoi, putem apela, desigur, la sfaturile si consilierea unei tipografii offset, de care vom avea nevoie pentru imprimarea unor tiraje mari. Pentru tirajele ceva mai mici, de regula, putem opta pentru printul digital.
Dar, totusi, haideti sa vedem care sunt aspectele cele mai importante, care conteaza, cu adevarat, la un flyer sau la un pliant:
Orice tip de flyere si pliante sunt create, in primul rand, cu scopul de a vinde. De aceea, poate cel mai important aspect pe care ar fi bine sa il luam in calcul, atunci cand dau comanda pentru un tiraj este flyere este impactul puternic. Impactul vizual asupra persoanelor cu care aceste materiale publicitare intra in contact este decisiv in promovarea produselor sau serviciilor. De ce? Pentru ca flyerele isi propun, in primul rand, sa vanda! In concluzie, atat flyerele, cat si pliantele, sunt doar o mica mostra a afacerii noastre.
Orice flyer are dimensiuni foarte mici, comparativ cu celelalte materiale publicitare, cum ar fi pliantele sau afisele. De aceea, un flyer trebuie sa fie creat astfel incat sa poata incape intr-un buzunar. In plus, el ofera avantajul de a putea fi folosit oriunde, de accea, este considerat poate cel mai eficient si simplu mijloc de promovare.
Designul are putea de a convinge, de a-l face pe cititor sa apeleze la produsele sau serviciile noastre. Pentru ca sa atrage, textul se trece, obligatoriu, in partea de sus a foii, asa incat informatiile cele mai importante sa fie observate cu maxima usurinta de catre cititor. In dreapta, de obicei se plaseaza o imagine sugestiva, in ton cu tematica ofertei promovate. Atat textul, cat si imaginea, trebuie sa indemne la folosirea serviciilor sau produselor pe care le promovam.
In fine, tiparirea este un alt must al oricarui flyer. Tiparirea, ca element important de impact, confera aspectul final al produselor publicitare finite, de aceea un rol marcat il joaca, cu deosebire, asezarea un pagina. Tiparirea trebuie facuta exemplar, pentru a atrage, si, de aceea, avem nevoie de sfaturile consilierilor dintr-o tipografie offset.
Tiparul offset ne permite, prin excelenta, sa imprimam orice material, de orice dimensiune, pe suport hartie, policromie fata-verso, cu sau fara stantare.
Pentru ca totul sa decurga perfect, cele mai noi tehnologii de imprimare vor ajuta la printarea unor superbe modele de flyere, realizate intr-un stil modern sau conventional.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro