Campania Absolut Collection reuneste cele mai importante lucrari, care au ramas in memoria publicului, adevarate simboluri contemporane ale brandului.
Vodka suedeza a fost exportata pentru prima data in anul 1979. Designul exceptional a facut ca ABSOLUT sa devina imediat una din cele mai bine vandute marci de vodca premium in lume. Sticla, inspirata de un recipient de medicament, a fost exploatata in toate campaniile publicitare de-a lungul celor 30 de ani.
Inca de la inceput, conceptul de marketing pentru Absolut a starnit reactii in lumea advertisingului. Prin sfaramarea conventiilor din acea perioada campaniile au avut ca personaj principal - sticla. Primul ad, ABSOLUT PERFECTION, a fost publicat in 1980. Conceptul a ramas neschimbat in toate campaniile de publicitate ce au urmat de-a lungul a 30 de ani. Premiile nu s-au lasat asteptate; au fost peste 350 in intreaga lume. Cele mai recente sunt cele zece de la Cannes Lions oferite pentru design, website si packaging si cel de la New York Festivals acordat, de asemenea, pentru design.
Prin colaborarile cu artisti ca Andy Warhol, Keith Haring, Damien Hirst si cu designeri de top ca Gianni Versace, Jean-Paul Gaultier si David Cameron, ABSOLUT se bucura de o extraordinara recunoastere internationala.
Toate aceste reusite au dus la includerea ABSOLUT, in 1993, in grupul primelor trei branduri din 'The American Advertising Hall of Fame", datorita faptului ca brandul a avut o contributie semnificativa in lumea advertisingului si a ridicat standardele si nivelul de profesionalism in industrie.
Cateva din marile platforme internationale de comunicare ABSOLUT s-au regasit si in Romania. Au fost folosite campanii publicitare pentru lansarea a ABSOLUT MANDRIN, ABSOLUT VANILIA, ABSOLUT RASPBERRI si ABSOLUT APEACH. Mai mult, campania internationala pentru lansarea ABSOLUT DISCO, al carui package a fost premiat anul acesta la Cannes Lions, s-a bucurat de un real succes in Romania prin impactul puternic asupra publicului vizat.
In anul 1985, prin lucrarea ABSOLUT WARHOL, brandul si-a inceput implicarea in arta. Artistul a contribuit la lansarea unei noi forme a expresiei ABSOLUT: ABSOLUT ART. In acest moment, colectia de arta contemporana a brandului include operele a mai bine de 400 de artisti. O parte din lucrari au fost folosite in campanii publicitare ABSOLUT iar creatiile sunt expuse in muzee din intreaga lume.
Astfel, in 2003, ABSOLUT a devenit primul brand invitat ca expozant oficial in cadrul spatiului dedicat Suediei la Bienala din Venetia. Pe langa faptul ca s-a remarcat in domeniul artistic, ABSOLUT a sustinut in nenumarate randuri arta atat in strainatate, cat si in Romania. Galeria ABSOLUT, din cadrul Bienalei Internationale de Arta Contemporana Bucuresti, a cuprins lucrarile artistilor Lia Perjovschi, Dinu Li, Mikael Lundberg, Lauri Astala, hackitectura.net si Christina McPhee.
"Creatiile publicitare ABSOLUT sunt obiecte de colectie pentru cei pasionati de acest brand. Cele mai reprezentative ad-uri din toate timpurile sunt reunite acum in noua campanie de print, derulata in Romania sub numele ABSOLUT COLLECTION. Mai mult, orice colectionar impatimit poate intra in posesia a 12 postcarduri editie limitata participand la petrecerile ABSOLUT COLLECTION ce se vor desfasura in 7 locatii premium din tara.", declara Mirela Valeanu, Brand Manager ABSOLUT
ABSOLUT VODKA is the 4th largest spirit brand in the world and sold in 126 markets worldwide. For more information visit www.absolut.com.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro