3 zile despre antreprenoriat online la Next Online Players

iulie 22, 2008

În perioada 17-19 iulie 2008 a avut loc la hotel Howard Johnson în Bucureşti Next Online Players, un eveniment care şi-a propus să creeze o imagine de ansamblu asupra antreprenoriatului online în România.

Timp de 3 zile, participanţii au avut ocazia sa invete de la antreprenori cu experienţă în domeniu care sunt paşii în dezvoltarea unei afaceri online şi care sunt provocările pe care trebuie să le înfrunte un antreprenor în momentul de faţă.

Prima zi, dedicată comertului electronic a început cu Mircea Scărlătescu vorbind despre cum sa poţi avea succes pornind de la zero, urmat de Mădălin Matica care a prezentat noul marketing şi cum trebuie implementat în dezvoltarea afacerii online.
Liviu Taloi a prezentat conceptul de magazin online, cum să creezi un magazin online şi mai ales cum să creşti în afacerea pe care o întreprinzi. La finalul zilei, Dragoş Mănac a abordat business-ul online prin exemple practice.

În cea de-a doua zi s-a vorbit despre afacerile de publishing online. Marius Ghenea a deschis seria prezentărilor cu o discuţie despre antreprenoriat şi o prezentare a realităţii curente a mediului business online din Romania. Claudiu Gămulescu a vorbit despre contextul local al proiectelor de conţinut, iar Radu Ionescu a scos în evidenţă metode alternative în monetizarea siteurilor de publishing. Ultimele doua sesiuni, ţinute de Vlad Stan, au demonstrat că intrăm într-o noua era în ceea ce priveşte marketingul, eră care va produce schimbări dramatice în modelul de business al afacerilor de publishing.

In cea de-a treia zi, Vladimir Oane, Lavinius Marcu si Emi Gal au abordat afacerile de servicii online, la nivel teoretic şi practic, cu informaţii desprinse dintr-o experienţă acumulată în timp. S-au oferit exemple din propria experienţă participanţii fiind încurajaţi să-şi pună în practică ideile

În dupa-amiaza celei de-a treia zi, Vlad Stan şi Marius Ghenea, în calitate de Business Angels, au urmărit prezentarile tinerilor interesaţi de a-şi deschide o afacere în domeniul online.

Discuţiile, ideile şi legăturile care s-au creat între participanţi pe parcursul celor trei zile au pus bazele unor colaborări ulterioare şi au confirmat nevoia unui eveniment adresat antreprenorilor online.

Agenţia interactivă PlayTheBalls, organizatorul evenimentului doreşte să contribuie în continuare la creearea unei culturi a antreprenoriatului online prin organizarea anuală a Next Online Players, ediţiile următoare având deja obiective mai ambiţioase.

Despre PlayTheBalls

Înfiinţată în iunie 2007 PlayTheBalls este o agenţie interactivă care pune strategia pe primul plan în toate proiectele desfăşurate. Suntem orientaţi către utilizatorii finali, credem că este singura abordare care poate crea o relaţie pe termen lung între un brand şi audienţa acestuia.

PlayTheBalls îşi doreşte să devină un membru activ al industriei online în România şi se implică în proiecte care au ca scop dezvoltarea viitoarelor generaţii de specialişti şi a cadrului în care aceştia activează.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro