3 specialisti cu bogata experienta internationala la cea de-a treia editie Marketing360

iunie 10, 2010

Pe 15-16 iunie renumiti profesionisti locali si internationali in marketing, advertising, online si research si-au anuntat prezenta la cea de-a treia editie a evenimentului Marketing360. Cele doua zile de conferinte si workshopuri interactive gazduite de Crowne Plaza Hotel vor fi dedicate informatiilor de ultima ora din marketing si advertising, noilor tendinte si oportunitati care reorienteaza politicile de marketing ale companiilor, dar si celor mai inspirate si eficiente strategii de imbunatatire a performantei brandurilor

Organizat de Evensys, Marketing360 este cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising care se desfasoara anul acesta cu sustinerea Pepsi, Lipton, Avon si Interactions.

Pe langa lideri ai industriei locale de marketing si comunicare, pe lista invitatilor speciali de la eveniment figureaza nume cu rezonanta internationala: Angelika Bergmann Senior Associate, Management Centre Europe, Emma Beckmann Senior Client Director, Landor Associates, Hamburg sau John Olivieira Manager Marketing Partnerships, Sanoma Digital.

Cu un portofoliu impresionant si 10 ani de experienta in media castigati in calitate de Managing Director la Turner Broadcasting (CNN, Cartoon, TCM, Boomerang), President EMEA al Encoda Systems/ Harris Corp si Vice-President al gigantului CNBC, la care se adauga functia de Board Director al American Chamber of Commerce in Germania, Angelika Bergmann este in prezent asociat la cel mai important centru de training din Europa Management Centre Europe. In sesiunea de o ora pe care o va sustine pe 15 iunie, Angelika va arata participantilor cum influenteaza noua dinamica a pietei strategiile si perspectivele imediate ale marketingului Its a Different World Now: What do the changes really mean for Marketing?.

Cu peste 17 ani de experienta in branding alaturi de Landor, unde a fost responsabila de clienti precum: Hoechst, BhlerThyssen, EMTEC Magnetics (BASF), DaimlerChrysler, DASA, Astrium, MTU, Bosch, SinnLeffers, Salamander Shoes, Royal Numico and RWE, Erste Group, BASF, Austrian Airlines, Emma Beckmann vine la Marketing360 pentru a sustine o conferinta in prima zi si a vorbi ca invitat special in cadrul workshopului Digital Masters: Online Marketing 101 despre strategii si viziuni inovatoare care pot aduce succesul in campaniile de branding.

John Olivieira, cel de-al treilea vorbitor international prezent atat in prima zi de conferinte cat si in a doua zi la seminarul Insights: Marketing to Women, are un bogat parcurs profesional. Dupa ce a lucrat timp de 6 ani la Serious About, o agentie de experiential marketing, apoi la MTVNetworks si la Xite, o platforma interactiva de muzica, John se ocupa actualmente de partea de online marketing la Sanoma Digital, cel mai mare publisher online din Olanda. Expertiza dobandita in comportamentul de cumparare al femeilor il va ajuta sa ofere audientei un set de trucuri si tactici de comunicare cu aceasta categorie de public-tinta reprezentand conform studiilor internationale cel mai important client al multor companii, dar si cel mai activ utilizator de pe piata online.

Lista completa a vorbitorilor, detalii despre agenda evenimentului, dar si despre cea de-a 9-a editie a concursului Cannes Predictions organizata de Evensys si Leo Burnett la finalul primei zile a evenimentului pot fi gasite pe site-ul dedicat: www.marketing360.ro.

 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro