3 moduri de a incepe cu succes un nou job de la distanta

Daca slujba dvs. a fost afectata de concedieri COVID-19, inclusiv veniturile (salariu brut), probabil ca ati fost in pragul interviurilor pentru un job de la distanta. Daca ati avut norocul de a obtine o astfel de pozitie, probabil va intrebati: “Ce urmeaza? Starea de nervozitate din prima zi este complet normala, dar sa incepi un nou job de la distanta ar putea fi un pic de lupta daca nu esti pregatit sa faci asta.

Desi companiile incep sa-si redeschida organizatiile si sa-si invite angajatii inapoi la birou, unii salariati mai trebuie sa lucreze de la distanta din cauza prevenirii infectarii cu COVID-19. Pentru companiile care au deja o multime de angajati care isi aduc raportul din propria sufravegie, aceasta nu ar putea fi o tranzitie dificila, dar pentru organizatiile care nu sunt obisnuite sa aiba o forta de munca la distanta, procesul de integrare si pregatirea angajatilor pentru noile lor pozitii ar putea fi obositor. Iata cinci sfaturi pentru a va ajuta sa navigati, incepand de la distanta un nou job.

In cazul in care salariu net este la limita inferioara pe care dvs. acceptati sa lucrati incercati sa obtineti orice alt beneficiu: sporuri speciale, tichete de masa, bonus la atingerea targetului. In caz contrar fiti pregatiti oricand pentru semnarea unei cereri de demisie.

Pregateste-te pentru un alt tip de onboarding

Avand in vedere ca ne confruntam cu o pandemie, integrarea pentru noul dvs. rol va avea loc probabil pe Zoom sau pe o alta platforma de comunicare video. Luati in considerare contactarea din timp pentru a afla cum va arata procesul pentru dvs. Trimiteti o nota rapida recrutorului sau contactului de resurse umane si trimiteti un e-mail noului dvs. manager pentru a spune ca sunteti constient de faptul ca compania lucreaza la distanta in acest moment din cauza pandemiei si intrebati cum gestioneaza logistica integrarii.

Fii flexibil si intelegator

Ai rabdare cu noul tau angajator. intelegeti ca procesul de integrare este complicat pentru ambele parti si nu este ideal. Inceperea muncii la locului de munca de la distanta intr-un moment in care managerul si colegii se obisnuiesc, de asemenea, sa lucreze de acasa si cu totii aveti de-a face cu o multime de alti factori de stres in timpul unei pandemii globale ar putea face un pic mai dificila integrarea cu colegii si ar putea dura mai mult timp sa va simtiti confortabil social la noua dvs. organizatie.

Puneti intrebari clarificatoare pentru a intelege asteptarile rolului

Alocati-va timp suplimentar pentru a intelege asteptarile managerului si ale echipei cu privire la orice, de la sarcini individuale pana la integrarea generala, mai ales daca incepeti un job care nu a fost destinat sa fie la distanta. Deoarece managerul si colegii dvs. de echipa nu vor fi in aceeasi cladire pentru a discuta este esential sa practicati o comunicare deschisa pentru a intelege cum puteti adauga valoare rolului si organizatiei dvs. in primele cateva saptamani de la integrare, asigurati-va ca treceti peste obiectivele pe care doriti sa le atingeti in 30, 60 si 90 de zile impreuna cu seful dvs., deoarece este posibil sa fi conceput deja un plan pentru dvs.

Pentru a va asigura ca sunteti pe aceeasi pagina in ceea ce priveste progresul si cresterea, configurati sincronizari 1:1 saptamanale pentru a discuta despre fluxul de lucru si despre obiective. Intelegeti cum comunica noua dvs. echipa; nu incercati sa reinventati roata.

 

 

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro