Mazda a vandut in 2007 in Romania 1.028 de unitati, cu 170% mai mult fata de anul precedent, cand s-au vandut 381 de vehicule. Obiectivul pentru 2008 este de a comercializa 2.000 de autovehicule si de a acorda o atentie sporita satisfactiei clientului, precum si calitatii brand-ului. Performanta din Romania confirma si rezultatele inregistrate la nivel european. Mazda a vandut in Europa 311.200 unitati in 2007, cel mai mare volum din ultimii 16 ani. Cele mai bine vandute modele au fost Mazda3 (358 de unitati) si Mazda6 (246 de unitati). Noul model de clasa mica Mazda2 a fost lansat in octombrie 2007 si a totalizat cu succes 117 unitati vandute pana la finele anului. Alte aproximativ 300 de vehicule sunt comandate deja pana in prezent. O contributie semnificativa a avut si modelul CX-7. Vanzarile SUV-ului Mazda au demarat in septembrie, iar pana la sfarsitul anului au fost comercializate 76 de unitati. In acest moment, cererea depaseste numarul de vehicule disponibile. Alte 150 de comenzi sunt prevazute spre livrare pana in aprilie. In 2007 si numarul dealerilor Mazda a inregistrat o crestere insemnata. In ianuarie 2007 existau trei showroom-uri Mazda in Romania, iar in prezent sunt deschise deja opt. Obiectivul pentru 2008 este de a extinde reteaua la 20 de locatii in toata tara. Obiective pentru 2008 - 2.000 de unitati si calitate excelenta Procesul de dezvoltare va continua, iar Mazda vizeaza dublarea volumului de vanzari, ajungand astfel la 2.000 de vehicule vandute in 2008. Numarul final de autovehicule comercializate va depinde de disponibilitatea unitatilor produse. Cresterea vanzarilor nu este singura prioritate pentru Mazda in Romania, unul dintre obiectivele importante pentru 2008 fiind acela de a ridica si mai mult nivelul de calitate al vanzarilor si serviciilor. Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania a declarat: ''Ne vom concentra foarte mult pe satisfactia consumatorului. Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere. Satisfactia clientilor si mentinerea unei valori de revanzare ridicate in timp pentru vehiculele comercializate sunt doua elemente interdependente. Ambii factori reprezinta puncte cheie pentru strategia noastra de succes in Romania.''
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro