2006: Advertising Show

Organizatorii, EUROEXPO si ROMEXPO, au demarat deja o ampla campanie de promovare a evenimentului prin intermediul media specializate, atat la nivel local si national, dar si la nivel international. Cei doi parteneri isi propun, pentru acest an, cresterea atat a numarului de vizitatori (~6.000 de persoane, in 2005), dar si numarul participantilor, in special al celor din strainatate.

“Nu resimtim aceasta crestere ca pe un efort suplimentar al echipei care organizeaza Advertising Show. Chiar in timpul manifestarii, anul trecut, au fost companii, inclusiv straine, care ne-au contactat pentru a-si anunta intentia ferma de a participa in acest an. Advertising Show a devenit, cu siguranta, un eveniment la care trebuie sa fii prezent daca existi pe piata” – Daniela Ion, directorul targului.

Tot in cadrul Advertising Show 2006 se vor desfasura, intr-un nou format, Concursul national pentru Calitatea Imprimarii, aflat anul acesta la editia cu numarul trei, dedicat exclusiv firmelor specializate in print digital de indoor si outdoor, si concursul Cele mai reusite idei de cadou, adresat firmelor de promotionale, o competitie care isi doreste sa prezinte atat publicului specializat, cat si celui larg cele mai reusite idei de cadouri.

Pentru mai multe informatii, inscrieri, dar si nominalizari pentru componenta juriului Concursului pentru Calitatea Imprimarii sau sugestii privind regulamentul de concurs, accesati www.advertisingshow.ro.