Ce beneficii poate aduce implementarea unui sistem de ticketing companiei tale

Dinamica mediului competițional de afaceri obligă organizațiile să se adapteze, implementând noi tehnici prin intermediul cărora să asigure procesul de dezvoltare, indiferent de domeniul în care activează.

Astfel că, în acest sens, companiile caută mereu cele mai eficiente metode pentru a-și îmbunătăți în mod constant rezultatele, iar unul dintre cele mai utile instrumente care asigură parcursul evolutiv al acestora este un sistem software de ticketing de tip SaaS (Software as a Service).

Ce este și cum funcționează un sistem de ticketing

Soft Pepper oferă companiilor în plină dezvoltare posibilitatea implementării unui sistem de ticketing cunoscut sub denumirea 365Ticketing care poate fi utilizat ca software de ticketing, sistem helpdesk sau ca un sistem de management al incidentelor.

Odată ce este implementat acest sistem, sunt eliminați mai mulți factori care îngreunează soluționarea incidentelor apărute – de pildă, distribuția în mod inechitabil a sarcinilor de lucru către personalul responsabil, productivitate scăzută, prezența erorilor umane în ceea ce privește raportarea activităților, nemulțumirea userilor finali din cauza dificultății cu care se rezolvă tichetele.

Problemele raportate sunt înregistrate în sistem, apoi sunt alocate personalului responsabil în funcție de timpul pe care îl au la dispoziție (în raport cu alte sarcini care le-au fost atribuite), apoi sunt soluționate, în conformitate cu termenii agreați cu partenerii – SLAs – Service Level Agreement.

După ce s-a creat tichetul de suport clienți asociat cu incidentul, este alocat în mod automat către personalul responsabil care va primi o notificare pe e-mail. Durata intervenției va fi monitorizată de către software-ul de ticketing, ulterior pe baza acestuia, fiind emisă factura către beneficiar.

Datorită posibilității de a păstra multitudinea de rapoarte conținute în istoricul conferit de sistemul de ticketing SaaS, puteți analiza cauzele incidentelor și, de asemenea, puteți preveni apariția altor probleme.

De asemenea, implementarea unui software 365Ticketing poate aduce multe beneficii funcționale companiei pe care o dețineți, indiferent de domeniul în care activează.

10 motive să instalezi sistemul de tip 365Ticketing de la Soft Pepper

  • Distribuirea sarcinilor de lucru se va face în mod echitabil către departamentul de helpdesk IT sau a personalului căruia îi sunt atribuite sarcinile de a rezolva tichetele;
  • Monitorizarea activității și productivității personalului IT responsabil cu rezolvarea problemelor;
  • Rata redusă de repetare a incidentelor, datorită înregistrării și posibilității de a urmări rezolvarea solicitărilor, ceea ce asigură o vedere de ansamblu;
  • Diminuarea timpului de soluționare a incidentelor înregistrate;
  • Comunicare și transparență în cadrul procesului de rezolvare al tichetelor;
  • Eficiență operațională datorită reducerii costurilor și rezolvării tichetelor în timpii contractuali agreați ;
  • Nivel ridicat al satisfacției userilor finali datorită promptitudinii cu care sunt soluționate incidentele;
  • Este ușor de utilizat și gestionat;
  • Respectarea timpilor de execuție prin trimiterea alertelor și a notificărilor înainte de expirarea termenelor limită;
  • Raportarea se va realiza în mod automat, în timp real, în baza unor criterii personalizate.

Pentru mai multe informații despre avantajele funcționale pe care le poate oferi un sistem de tip ticketing, accesați site-ul softpepper.ro

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Ce beneficii poate aduce implementarea unui sistem de ticketing companiei tale

Comments

comments