Campaniile de marketing trebuie să aibă o dimensiune offline

Millward Brown Digital este unul dintre liderii mondiali în cercetarea impactului publicității în rândul consumatorilor. Compania a realizat un studiu cu privire la influența campaniilor de marketing – care au integrat diverse canale de promovare – asupra intenției de cumpărare a consumatorilor și asupra creșterii vizibilității unui brand.

Cercetarea a inclus 150 de studii de caz din industrii precum: FMCG, automotive, divertisment și financiar, iar concluzia a fost următoarea: campaniile care au avut o componentă offline s-au bucurat de o creștere a vizibilității cu maxim 15% față de cele care nu au inclus materiale printate.

Mai mult decât atât, există o serie de cercetări care ilustrează felul în care printurile influențează, în mod favorabil, opinia consumatorilor cu privire la diverse branduri și intenția lor de achiziție. Mixul media care a înregistrat cele mai bune rezultate a fost acela dintre print și TV, crescând intenția de cumpărare a subiecților chestionați cu 17% față de același eșantion expus la alte asocieri, cum ar fi online și print sau online, TV și print.

Experiența noastră acumulată în cei aproape 6 ani de activitate ne-a demonstrat același lucru, afirmă Călin Pascu – General Manager Agenția de Print. Proiectele de print pe care le-am coordonat pentru partenerii noștri au inclus, de multe ori, numeroase campanii de marketing la nivel național și, uneori, internațional. De aceea, sunt convins că dimensiunea offline a unei campanii de marketing are, în continuare, un rol semnificativ, mai ales datorită faptului că oferă consumatorului posibilitatea de a avea o experiență senzorială cu brandul.

De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de print management – a dus la bun sfârșit proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recaș, OTP Leasing, Chiristian Dior, StanleyBet, Hafele, Hewlett Packard, Lifecare, Annabella și mulți alții.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Campaniile de marketing trebuie să aibă o dimensiune offline

Comments

comments