Yahoo devine din ce in ce mai local pentru maximizarea impactului publicitatii

decembrie 13, 2010

Yahoo a lansat o noua versiunii a Yahoo Local care se bazeaza pe continut specific si de interes pentru anumite cartiere. Versiunea beta a aplicatiei disponibila atat pentru telefoanele mobile, cat si pentru computere, cuprinde momentan 30 de cartiere din cele mai importante orase din SUA, relateaza gigaom.com

Continutul foarte localizat oferit de Yahoo aduce un plus de valoare rezidentilor din cartierele acoperite, dar scopul principal al acestei aplicatii nu este cel de a informa de dragul distributiei de informatii. Yahoo se lupta pentru a-si spori veniturile din publicitatea online si sa ameninte din ce in ce mai mult pozitia de lider in acest domeniu detinuta de Google. Cei de la Yahoo doresc sa atraga companii interesate sa-si promoveze produsele sau serviciile unui public tinta foarte specific dintr-o arie geografica restransa.

Comertul online este un domeniu economic in plina crestere, multi dintre cei care activeaza in aceasta bransa ar putea devein interesati in a se promova la un nivel foarte local. La randul lor, consumatorii ar putea devein foarte receptivi la acest mod de publicitate la nivel de cartier. Ar avea un sentiment al sigurantei deoarece ofertantul le este, practic, vecin si ar beneficia de livrare si servicii post-vanzare mult mai prompte.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro