Un site optimizat cu ajutorul unei firme SEO, de pret pentru orice afacere

noiembrie 8, 2017

 

Cand se doreste crearea unui site complet si cu un aspect placut, cei mai multi apeleaza la ajutorul unor programatori specializati pe acest domeniu. Numai asa au siguranta ca acel site va crea o impresie placuta celor care il viziteaza. Dar aici intervine si problema, va fi vizitat doar pe baza aspectului si accesibilitatii?

Bifarea celor doua caracteristici nu garanteaza si faptul ca site-ul va primi din prima mii de vizitatori. Un site care nu a fost optimizat cu ajutorul unei campanii SEO bine facute e doar de forma. E exact ca o corabie frumoasa, dar care nu a fost niciodata gandita pentru a naviga in siguranta pe mare.

Acest lucru inseamna ca site-ul respectiv poate deveni foarte rapid nefolositor. Ramane doar o epava intr-o mare plina de mii de site-uri cu autoritate enorma, adevarati giganti care au captat tot publicul.

O companie de SEO poate contribui enorm la iesirea din impas. In timp, cu ajutorul acesteia, concurenta se va restrange, ramanand doar cateva zeci de concurenti. Cu timpul, concurenta se va restrange si mai mult. Numerele se vor transforma in cifre.

Este indicat ca inca de la inceperea proiectului de creare a unui website sa se apeleze la ajutorul unor specialisti precum cei de la E-Advertising. In asa fel componenta de  SEO va colabora cu programatorul care se va ocupa de crearea site-ului si vor construi ceea ce s-ar putea numi un site SEO-friendly.

Pentru a intelege mai bine despre ce este vorba, vom evidentia trei dintre etapele de care tin cont specialistii de la E-advertising.co

  1. Etapa de documentare

In aceasta etapa se analizeaza ce anume doreste piata si care sunt tendintele care vor aparea. Poate fi denumita si etapa de schita. Un specialist SEO va va arata felul in care trebuie sa arate site-ul, dar si modul in care ar trebui sa se comporte in momentul accesarii.

Un expert, precum cei de la E-Advertising, se va ocupa de cautarea cuvintelor cheie relevante. In acest fel, va veti putea face o idee ce continut se cauta si cum veti putea sa il integrati pe site. Acesta va va putea face sugestii si in legatura cu design-ul site-ului, care poate cere prea mult sau prea putin text. Un bloc intreg de text poate deveni obositor si redundant pentru cel care acceseaza site-ul.

  1. Orientarea spre continut

Specialistul va va ajuta cu procesul de optimizare a continutului, inclusiv a imaginilor. Vor putea miza pe campanii de SEO On-page, dar si SEO Off-Page. Unii prefera sa le alterneze pentru un plus de eficienta.

Printre altele, va recomanda si utilizarea instrumentului schema.org.

  1. Dezvoltare si iar dezvoltare

In aceasta etapa, expertul SEO se va ocupa exclusiv de imbunatatirea strategiei anterior implementate. Se va folosi de diverse instrumente precum Google Analytics pentru a va imbunatati performanta site-ului. De asemenea, va acorda o importanta sporita procesului de crawl, precum si a celor de redirectionare, folosindu-se de inca o serie de instrumente create special in aceste scopuri.

Ar fi pacat ca banii investiti intr-un site perfect dupa toate rigorile grafice si tehnice sa nu poata fi folosit la adevaratul sau potential. In acest caz, un specialist SEO poate face tranzitia de la invizibil la vizibil pentru site-ul dumneavoastra, dar si imaginea in online. In acest fel, vanzarile vor creste exponential, iar afacerea va prospera.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Un site optimizat cu ajutorul unei firme SEO, de pret pentru orice afacere

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro