„Romania Libera” relansata intr-o noua formula grafica

martie 15, 2007

Relansarea intr-o noua formula grafica si editoriala a celui mai vechi ziar de pe piata noastra, „Romania Libera”, este, probabil, cel mai important eveniment din industria locala de publishing de la inceputul acestui an.

„Romania Libera” este un nume greu in presa romaneasca, avand o istorie impresionanta si reusind sa faca parte, timp de peste 100 de ani, din viata de zi cu zi a romanilor. Cititorii de azi ai „Romaniei Libere” sunt insa diferiti – mai bransati la realitatea in care traiesc, mai selectivi, mai grabiti. De aceea, actionarii si managementul ziarului au decis anul trecut ca este nevoie de un proces de reimprospatare a ziarului, la nivel grafic si editorial, de reasezare a sa in noul context in care functioneaza.

In noua formula, „Romania Libera” este un produs de presa foarte consistent, compus din 4 caiete si mai multe suplimente (Mica publicitate, Timpul Liber, Angajari si Cariere, Imobiliare).

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro