Pastel Age si Gabriela Szabo lanseaza o invitatie: Practica Sport pentru Viata!

mai 19, 2008

Agentia de event management Pastel Age si Gabriela Szabo lanseaza cea de-a treia editie a campaniei sociale Sport pentru Viata, o provocare pentru toti copiii si parintii sa descopere beneficiile sportului.

"Pastel Age a pregatit in 2008, in cadrul campaniei Sport pentru Viata, evenimente dinamice pentru promovarea miscarii", a declarat Ioana Mucenic, directorul agentiei. "Aceste evenimente sunt concepute astfel incat sa livreze informatii intr-un mod interactiv, pentru ca publicul sa retina informatiile cu placere, fara a simti cea mai mica constrangere sau autoritate", a incheiat Ioana Mucenic.
Inceputul editiei din 2008 a fost marcat de lansarea in scolile din Capitala a Concursului de arte plastice, cu tema "Sportivul preferat", iar luni, 19 mai, vor fi anuntati castigatorii. Nu doar copiii talentati la desen vor fi premiati, ci si scolile din care fac parte. Cele 5 scoli castigatoare vor gazdui, in perioada 26-30 mai, caravana de promovare a sportului - Sportur, care va aduce in curtea scolii marii sportivi campioni ai Romaniei.
Tot in cadrul campaniei Sport pentru Viata, toti copiii, insotiti de parinti si de bunici, se aduna pe 7 si 8 iunie in Parcul Herastrau, Roata Mare, la cel mai mare stadion de joaca pentru copii - Arenele de Joaca.. Parcul este impartit in zone de joaca si se da startul distractiei in lumea celor mici: jocuri, face-painting, momente artistice, demonstratii sportive, escalada, gonflabile...
Cea de-a treia editie a campaniei Sport pentru Viata aduce si un proiect de responsabilitate sociala prin care se ofera o sansa copiilor din centrele de plasament. Astfel, in cadrul programului Acasa, pe podium, pe 12 iunie, va fi organizata o sesiune de selectie a copiilor cu aptitudini pentru atletism, iar apoi cei talentati vor fi pregatiti pentru a fi campionii de maine.
Campania sociala Sport pentru Viata a fost initiata de Gabriela Szabo in 2006, sub sloganul "Corpul omenesc e construit pentru miscare". Obiectivele sale constau in: promovarea miscarii sportive, atragerea copiilor catre sport si constientizarea parintilor asupra rolului pe care miscarea il joaca in dezvoltarea fizica si psihica a celor mici. Strategia generala a campaniei se poate exprima prin sintagma "learning by doing". Tocmai de aceea, alaturi de valoarea de informare, campania are o puternica componenta actionala.
Campania este organizata de agentia de event management Pastel Age, agentie noua pe piata romaneasca, aducand un concept nou - acela de full service pentru managementul de eveniment. Compania are expertiza specifica pe toate aspectele acestui domeniu, pornind de la identificarea oportunitatii de a crea un eveniment si pana la transformarea acestuia intr-un brand. Printre clientii agentiei se mai numara Petrom S.A. - Grup OMV, LOreal Romania, Fundatia Casa Campionilor, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Olimpica Romana, HR-Club, Ideal Casa.
Pentru mai multe detalii:
www.sportpentruviata.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro