Ofera le un motiv sa revina la tine Cum ? Prin cardurile de Fidelitate

august 13, 2014

Pe o piata saturata, dorintele sunt mai importante decat nevoile. Clientii cumpara ceea ce-si doresc, nu ceea ce au nevoie. Pe langa calitate si pret, consumatorul modern se lasa influentat de dragoste, incredere, mandrie, vinovatie, teama. Satisfacerea consumatorului modern ar trebui sa urmeze principiile care acorda importanta emotiilor deoarece acestea cresc valoarea produselor / serviciilor.

Consumatorul nu se uita dupa un produs care sa ii satisfaca nevoile rational, ci dupa produse sau servicii cu semnificatii profund simbolice, psihologice si culturale, produse rezoneaza cu sentimente si emotii, care sa se potriveasca cu personalitatea lor.

Conform teoriilor lui Vadim Kotelnikov strategiile de marketing ar trebui sa se concentreze pe importanta emotiilor, urmand doua noi directii: ”captureaza inima, nu mintea”, ”urmareste cota de inima, nu cota de portofel” (Vadim Kotelnikov, d.n.).

Cardurile Personalizate au fost la inceputuri folosite pentru a recompensa clientii incurajandu-i sa revina la acelasi magazin, se numeste fidelizare.

Clientii sunt atrasi intotdeauna de ceea ce au de castigat emotional in urma unui serviciu si doresc sa se simta apreciati.

Apeleaza la latura emotiva si ofera-le un cadou sub forma unui card de fidelitate cu beneficii reale si isi vor aminti de tine !

Beneficiile Cardurilor de Fidelitate:

- Cresc numarul de Clienti Fideli
- Incurajeaza Intoarcerea Clientilor
- Iti Promovezi Brandul si Vizibilitatea in Piata
- Iti Cresc Veniturile Afacerii

In prezent, aceste carduri personalizate cu scop de fidelizare au devenit o sursa de informatie pentru companiile care le ofera adunand detalii despre comportamentul de cumparare, adrese de e-mail ale clientilor si alte informatii utile in dezvoltarea afacerii.

Ne intrebam totusi, oare beneficiile clientilor mai sunt pe primul loc?

Gandeste-te pe Termen Lung la Beneficii si Tine Cont de Clientii Tai!

Cardurile Personalizate se pot face din plastic, hartie, lemn, metal in functie de obiectivele companiei.

Cele din Plastic PVC sunt un instrument pentru colectarea de date si functioneaza similar cu sistemul de carduri din supermarcheturi.

-Au forme diverse: standard, mini card, tricard
-Finisaje personalizate: metalizate, in relief, holograme, efecte speciale
-Personalizarea se face prin Emboss, tipar, codare cu banda magnetica sau cu chip.

Tipul cardurilor personalizate :
-Carduri Cadou
-Carduri Bonus
-Carduri de Membru
-Legitimatii
-Carduri de acces
-Carduri USB
-Carduri Fidelitate

Realizam Carduri Personalizate in conditii stricte de confidentialitate si ne ocupam cu distributia cardurilor pentru clientii finali prin campanii de Direct Mailing organizate si targetate in functie de necesitatile companiei tale.

Te asteptam cu solicitari pentru orice tip de card personalizat iti doresti pentru clientii tai!

Incearca calitatea produselor noastre!



» Preluat de pe LivePr.ro
- Ofera le un motiv sa revina la tine Cum ? Prin cardurile de Fidelitate

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro