In vacanta din Sri Lanka, Delia Antal a dormit cu maimutele la geamuri! Nici soparlele nu au ocolit-o!

noiembrie 12, 2013

Delia Antal si-a luat o saptamana libera pe neasteptate si a plecat intr-o scurta vacanta cu mama sa. S-a bucurat din plin de destinatia aleasa, Sri Lanka, caci si-a dorit de ceva timp sa mearga acolo. S-a cazat intr-un resort excelent si a locuit intr-o cabana unde nu a prea avut intimidate! Motivul?

O “banda” de babuini si de soparle i-au dat tarcoale actritei in vacanta pe care a petrecut-o impreuna cu mama ei in Sri Lanka, la Barberyn Reef Ayurveda Resort. Se stie faptul ca din cauza vegetatiei din acea zona, maimutele si soparlele sunt un fel de atractii ale turistilor.

“M-am relaxat in aceasta vacanta, fara telefon si internet. M-am bucurat sa o am alaturi pe mama mea desi a fost foarte dificil sa se adapteze regimului din aceasta statiune care este Ayurveda, am urmat un tratament, am mancat vegetarian, am luat siropuri, prafuri din ierburi, am facut masaje, bai pe baza de ierburi, parafine, yoga, meditatie. Am fost la un templu budist. De fiecare data cand timpul imi permite, mi-am propus sa merg in scurte escapade turistice alaturi de mama mea. Sa-i ofer momente frumoase de relaxare si sa-i multumesc ca mi-a fost si imi este alaturi! Ne-am distrat atunci cand ne-am trezit cu babuinii la geamul cabanei in care am locuit si le-am dat sa manance banane, ne-am speriat amandoua de soparlele din camera, de care nu ai cum sa scapi dar ne-am obisnuit cu aceste animale “de casa” pe acolo, am vazut si crocodili intr-o excursie pe rau si am stat la plaja. Imi place Sri Lanka si mi-am propus sa ma reintorc acolo”, a spus Delia Antal care se pregateste sa-si lanseze filmul de debut, “D’ORA”, la Bucuresti.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro