Flyerele: mai mult decat un simplu instrument publicitar

mai 10, 2018

Pana nu demult, eram tentati sa spunem ca promovarea prin metode clasice, in speta, prin intermediul materialelor promotionale, pierde tot mai mult teren in fata invaziilor reclamelor aparute in mediul virtual. Mediul virtual, ca sursa de informare in masa, tinde sa castige tot mai mult in popularitate, gratie, in primul rand, a accesului facil la resursele tehnologice aflate, in principal la dispozitia persoanelor tinere.

 

Cu toate acestea, eficienta publicitatii prin flyere nu ar trebui subestimata, intrucat impactul vizual si psihologic produs in urma primirii unui asemenea material promotional este imensa. De aceea, nu este de mirare ca tara noastra se situeaza, de ani buni, in topul tarilor in care reclama prin flyere este la mare cautare.model flyere

 

Romania: o tara a materialelor publicitare?


 

Astfel, datele statistice ne arata ca, cel putin la nivelul anului 2013, romanii au primit aproximativ 850 de milioane de flyere si pliante publicitare, din care aproape 500 de milioane au ajuns in cutiile postale. In aceste conditii, in baza studiului realizat de catre Inbox Marketing, in colaborare cu Letterbox Marketing Association, Romania se plaseaza pe locul al 12-lea, din cele 22 de state europene care au fost incluse in respectiva cercetare.

 

Desi suntem departe de a ajunge macar la tirajele impresionante de flyere si pliante pe care le primesc germanii, putem spune ca romanii nu duc lipsa acuta de campanii de informare in masa. Chiar daca Romania se situeaza sub media europeana de 12 materiale publicitare per gospodarie primite intr-o singura saptamana, cele doua flyere sau pliante care ajung la “destinatarii” vizati isi pot pune semnificativ amprenta asupra evolutiei marketing-ului din tara noastra.

 

Daca am tras sau nu un loz castigator atunci cand am demarat in tromba o campanie publicitara, ramane de vazut! Cert este ca designul unui flyer, reprezinta cheia succesului unei actiuni in care se incearca investirea tuturor resurselor in vederea atragerii si fidelizarii unui numar tot mai mare de cumparatori.Flyere print digital

 

Flyerele: o transformare senzationala la inceput de mileniu


 

La sfarsitul anilor ’80, flyerul era privit mai degraba ca o maniera de comunicare menit sa cripteze locul vizual, oferta si durata unei promotii. Insa, la nivelul anului 2018, fluturasii publicitari sunt mai mult decat un simplu instrument de informare. Mai precis, flyer-ul poate fi privit si ca o platforma de manifestare, ce contureaza si “cartografiaza” imaginea unor preferinte, devenind, practic, “oglinda” unei afaceri solide pe termen mediu si lung.

 

Transformarea senzationala din domeniul marketing-ului si a publicitatii prin flyere a redefinit, practic, conceptele si filosofia unei campanii de informare in masa! Pentru a face fata provocarilor venite dinspre mass-media si mediul online, informarea prin intermediul materialelor promotionale a devenit tot mai activa. Nu intamplator, 3,9 miliarde de euro au fost investiti doar in flyere si pliante in ultimii ani, si asta doar intr-un singur an.

 

Indiferent de perspectivele de viitor, demararea unei campanii de succes trebuie sa se bazeze, in primul rand, pe alegerea unor profesionisti ai printului digital. Evolutiile tehnologiei au scazut costurile cu tiparirea fluturasilor promotionali, de aceea, tirajele mai mari presupun, intodeauna, costuri mai mici.


Sursa foto: adeasprinting.com

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro