Dacia, Borsec si Ursus: cele mai populare branduri din online-ul romanesc

februarie 23, 2012

In cadrul conferintei Digital Marketing Forum s-au prezentat rezultatele studiul “Online Leading Brands 2012” realizat de Evensys in colaborare cu Gemius, care a dezvaluit cum se vad pe web principalele branduri locale si internationale din 4 industrii majore: auto, finante-banci, produse de ingrijire personala si telecom.

In urma studiului de anul acesta Dacia, Ursus si Borsec au ocupat primele trei locuri, reprezentand Cele mai populare si Cele mai de incredere branduri romanesti, iar in topul Celor mai prezente branduri pe internet se afla Dacia, Borsec, eMag, BCR, Ursus.

In privinta a ceea ce defineste prezenta unui brand online, respondentii au declarat importante datele oferite despre produse/servicii si imaginea brandului online, precum si comunicarea cu clientii.

„Leading Brands a devenit deja o traditie, suntem la a cincea editie si aceasta continuitate ne permite sa vedem cum s-a modificat perceptia utilizatorilor in acest timp. Legat de rezultatele de anul acesta cred ca trebuie evidentiat ca pe fondul scaderii generale a indicatorilor despre prezenta online putem sa observam o crestere a acestor indicatori pentru categoria Ingrijire Personala / Cosmetice.” afirma Catalin Emilian, Country Manager, Gemius.

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro