Cresterea comertului online, in beneficiul companiilor de curierat

februarie 20, 2014

Magazinele online au crescut considerabil in ultimii ani: de la o nisa de retail, au ajuns o piata pe care activeaza inclusiv marii retaileri din mediul offline. Comertul online este in crestere accelerata, recuperand an de an din diferenta fata de Vest, unde este de mult timp un fenomen de succes.

Comertul electronic a beneficiat de campaniile marilor retaileri, de campaniile procesatorilor de carduri si a emitentilor de carduri. Romanii au prins curaj sa foloseasca si cardul la plati pe internet, astfel ca au devenit foarte frecvente inclusiv comenzile mici, de exemplu pentru carti sau pentru produse de pe site-urile de reduceri.

Companiile de curierat au profitat de cresterea comenzilor in comertul online. Clientii magazinelor online isi doresc rapiditate - la fel cum comanda in cativa pasi, tot asa se asteapta sa primeasca pachetele cat mai curand posibil, chiar si in aceeasi zi. Astfel, curieratul rapid este solutia la indemana.

Multe companii de curierat din Bucuresti si din tara si-au crescut vizibil volumele, de la an la an. De asemenea, din volumele totale, o cota tot mai mare este reprezentata de pachetele ce sunt expediate de magazine online.

O astfel de companie de curierat este si Fastius Curier, companie de curierat din Bucuresti si Ilfov, cu servicii premium, dedicate exclusiv segmenului business. Fastius Curier si-a promovat in ultima perioada oferta pentru magazinele online din Bucuresti - Ilfov, atragand tot mai multi clienti din acest sector economic.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro