Companiile românești își doresc profesionalism, promptitudine și servicii de înaltă calitate

decembrie 13, 2017

Agenția de Print a realizat în perioada august – octombrie 2017 un sondaj de opinie, a cărui responsadenți au fost clienții companiei. Chestionarul format din 10 întrebări a avut drept scop identificarea celor mai importanți factori pentru oamenii de afaceri din România în construirea unui parteneriat de succes cu un furnizor de print. Peste 60% dintre respondenți au afirmat că, pentru ei - profesionalismul, promptitudinea, serviciile de înaltă calitate reprezintă caracteristicile pe care le caută la un furnizor.

11% dintre respondenți au completat lista menționând „rapiditate și seriozitate” drept elemente definitorii în relația cu partenerii de afaceri. Restul răspunsurilor au inclus: identificarea corectă a nevoilor clientului, respectarea termenelor de livrare și găsirea celor mai eficiente soluții de print care să îndeplinească toate nevoile de acest fel.

Un alt aspect important pe care managerii l-au menționat, în procent de peste 50%, a fost comunicarea eficientă și disponibilitatea permanentă a Account Managerului de a înțelege și a soluționa toate cerințele clientului, astfel încât campaniile pe care le derulează să nu întâmpine întârzieri sau alte obstacole. Acest lucru demonstrează nevoia tot mai mare a companiilor de a primi servicii personalizate și de a avea un partener de business dedicat, pe care să se bazeze, indiferent de complexitatea sau specificațiile tehnice ale unui proiect de print.

În urma sondajului, peste 90% dintre clienții Agenției de Print sunt foarte mulțumiți de colaborare și își doresc să o continue, fapt care certifică seriozitatea și profesionalismul cu care este tratată fiecare activitate în parte. Una dintre concluziile care se desprind este aceea că mediul de afaceri românesc se dezvoltă din ce în ce mai mult, iar nevoia de a eficientiza procesele operaționale și de a economisi resurse este din ce în ce mai pregnantă. Într-un context economic extrem de dinamic, trecerea de la simpla paradigmă client – furnizor la cea de parteneri de business este inevitabilă.

De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de brokeraj de tipar - a dus la bun sfârșit proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recaș, Sky Group, DB Group, Hewlett Packard, Lifecare și mulți alții.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Companiile românești își doresc profesionalism, promptitudine și servicii de înaltă calitate

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro