Ce cred specialistii romani in comunicarea directa ...

februarie 11, 2011

Conform unui studiu Strong Mail, lider european de solutii online pentru e-mail marketing si social media, 43% dintre marketerii abordati au spus ca vor include tacticile de social media in campaniile de emailing anul acesta.
„2011 va fi anul marilor provocari in industria Internetului, iar e-mail-ul ramane baza de comunicare relevanta cu abonatii tai. Provocarea este cum sa-ti intaresti si mai mult relatia cu consumatorii, prin implicarea lor in actiunile tale si prin cresterea angajamentului acestora, iar una dintre metode este sa combini doua canale de impact: e-mail si social media. Nu mai este suficient sa adaugi optiunea de <>-uire pe Facebook si Twitter, sa adaugi <> sau <> pe Twitter. Esential este cum ii determini pe utilizatori sa faca acea actiune, iar acea actiune va fi facuta doar daca acestia vor considera mesajul suficient de important si avantajos, atat pentru ei, cat si pentru prietenii catre care vor trimite mesajul tau. Trebuie sa le spui <> nu doar sa <>.”, este de parere Andrei Georgescu, Managing Director al companiei specializate in solutii de loializare prin intermediul e-mail-ului White Image-Loyalty Solutions.
La randul sau, Lucian Despoiu, fondatorul si directorul general al agentiei interactive de marketing digital Kondiment, considera ca „E-mail-urile care contin optiuni de <> pe Facebook si Twitter genereaza in general o rata de raspuns mai mare decat e-mail-urile simple. Mai mult decat atat, nu trebuie sa ne limitam la a insera, la sfarsitul continutului din e-mail, simple butoane cu link catre platformele sociale, cand sunt ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Ce cred specialistii romani in comunicarea directa ...

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro