Campania Heineken - Sunrise belongs to moderate drinkers - incurajeaza consumul responsabil

decembrie 20, 2011

Heineken a lansat o campanie la nivel global, intitulata "Sunrise belongs to moderate drinkers", pentru a incuraja consumul responsabil. Aceasta initiativa, care comunica in jurul marcii internationale de bere premium, face parte din campania internationala premiata "Open Your World", care promoveaza un mesaj aspirational legat de consumul responsabil si adresat consumatorilor adulti.

Alexis Nasard, Chief Commercial Officer HEINEKEN, spune: "HEINEKEN are atat oportunitatea cat si responsabilitatea de a incuraja consumul moderat de alcool. Aceasta abordare progresiva se distinge fata de campaniile traditionale cu acelasi mesaj, demonstrand ca un consum moderat poate fi aspirational. "Sunrise belongs to moderate drinkers' este un pas natural in angajamentul nostru pe termen lung de a incuraja consumul responsabil."

"Nu exista limite, atunci cand iti cunosti limitele. Acesta este mesajul pe care il transmite spotul Sunrise. Vrem sa demonstram ca a consuma Heineken cu moderatie poate fi o parte integranta din petrecerea timpului alaturi de prieteni, din a cunoaste oameni noi si a trai noi experiente, pana la punctul culminant in care un rasarit de soare spectaculos vazut alaturi de starul petrecerii, Audrey Napoleon, cea mai populara femeie DJ din lume", explica Cyril Charzat, Senior Director, Global Heineken Brand. 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro