BCR si EURO < 26 lanseaza un card de debit co-branded

martie 28, 2006

Banca Comerciala Romana (BCR) si EURO < 26 Romania lanseaza astazi, 28 martie 2006, cardul de debit co-branded „BCR – EURO < 26”. Cardul este emis sub sigla VISA si EYCA (European Youth Card Association), putand fi utilizat atat in tara cat si in strainatate, distributia fiind asigurata in exclusivitate de catre Asociatia EURO < 26 Romania. „BCR confirma ca este lider si formator de piata. Acest nou card, care este si primul card de debit co-branded emis de banca, va contribui la dezvoltarea pietei cardurilor din Romania, fiind un produs flexibil, adaptat cerintelor consumatorilor asa cum sunt toate produsele financiare marca BCR. Detinatorul unui card co-branded BCR – EURO < 26, beneficiaza de un instrument de plata electronic care ofera numeroase avantaje, printre care scutirea de comisioane pentru retragerea de numerar de la ATM-urile BCR, pentru emitere card, pentru reinoire sau emitere ulterioara a cardului sau pentru interogare sold”, a declarat Natalita Hurduc, vicepresedinte executiv BCR. Cardul co-branded BCR – EURO < 26 ofera reduceri la comercianti din Romania in peste 1 000 de locuri (între 5% si 100%) la muzee, institutii culturale, cinematografe, agenţii de turism, magazine de haine, ateliere foto, magazine de electronice, librarii etc si intreaga Europa, aproximativ 300.000, toate disponibile pe www.euro26.ro. Un alt avantaj major este ca posesorul acestui card va avea asigurarea medicala de calatorie in strainatate gratuita in baza cardului bancar, pe tot timpul valabilitatii acestuia. „EURO<26 Romania confirma, o data in plus, Premiul „Hercules” pentru cea mai spectaculoasa dezvoltare europeana. Dorinta de a fi alaturi de cel mai mare actor de pe piata bancara romaneasca vine din dorinta de a avea garantia ca publicul EURO<26 are cea mai buna oferta posibila pentru un card bancar. Impreuna EURO<26 si BCR am reusit sa construim acest produs. Distribuirea lui in pachet cu cardul ID Student EURO<26, document ce poarta sigla Universitatii care il emite si care are valabilitate europeana, se inscrie intr-un proces amplu de oferire a unui document de identitate europeana de care studentul roman avea nevoie”, a declarat Natalia Porubin, reprezentant EURO < 26 Romania. “Noul card co-branded de la BCR oferă un nou exemplu băncilor membre Visa cu privire la avantajele aduse de programele de carduri co-branded”, a declarat Cătălin Creţu, Vicepreşedinte Visa International CEMEA. „Posesorii noului card vor deveni clienţi valoroşi ai băncii în viitor. Utilizând acest card, tinerii români vor învăţa că această metodă modernă de plată le poate simplifica viaţa, prin siguranţa, confortul şi viteza pe care le oferă tranzacţiile prin carduri”, a mai spus Cătălin Creţu.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro