BCR reduce substantial pretul Pachetului de semnatura electronica destinat companiilor

ianuarie 20, 2011

Banca Comerciala Romana (BCR) reduce cu 23% pretul anual standard al pachetului de semnatura electronica destinat tuturor persoanelor juridice, fie ca sunt companii mari fie ca sunt microintreprinderi. Astfel, BCR isi ajuta efectiv clientii avand in vedere ca firmele sunt obligate acum sa depuna numai in mediu electronic o serie de declaratii fiscale.
 
Semnatura electronica reprezinta informatii personale in format electronic atasate unui document, de asemenea, in format electronic si serveste ca metoda de identificare electronica a semnatarului unor documente, asigurand astfel destinatarul de identitatea expeditorului si de integritatea mesajului.
 
„Vrem sa oferim clientilor servicii care sa vina in intampinarea nevoilor pe care acestia le au, la preturi fara concurenta. Prin cunoasterea nevoilor clientilor nostri, incercam sa identificam solutii adecvate pentru a-i sprijini sa isi atinga aspiratiile si sa depaseasca dificultatile. Solutia tehnica propusa de BCR vine acum la un pret fara concurenta 41,58 Eur fara TVA”, a declarat Melania Mirea, sef Departament Dezvoltare Afaceri si Produse Micro si PFA, din cadrul Directiei Managementul Segmentelor Retail, BCR.
 
 Reprezentantii firmelor pot sa acceseze acum pachetul de semnatura electronica in unitatile BCR, cu sprijinul consilierilor dedicati clientilor microintreprinderi si al managerilor de relatii corporate.
 
Solutia tehnica propusa de BCR clientilor este furnizata de catre societatea Trans Sped, care este inregistrata oficial ca Furnizor de Servicii de Certificare ce emite certificate calificate in conformitate cu Legea Numarul 455/2001 privind semnatura electronica, Hotararea de Guvern Numarul 1259/2001 si Directiva Uniunii Europene 1999/93/EC.

„Strategia BCR a fost si este permanent sustinuta de orientarea catre cele mai noi si adecvate solutii tehnice aplicate in afacere. Astfel BCR a fost prima banca din Romania care a implementat semnatura electronica inca din anul 2004 in multiple arii de interes, exploatand eficient facilitatile oferite de certificatul digital calificat. BCR a realizat oportunitatea utilizarii semnaturii electronice si pentru clientii sai, in contextul ultimelor modificari legislative, si a negociat pentru acestia preturi preferentiale care sa le poata face permisibile tuturor segmentelor de clienti. Avand ca partener traditional Trans Sped aceste negocieri s-au finalizat cu succes intr-un pachet extrem de util pentru orice companie indiferent de dimensiunea acesteia sau de numarul de angajati”, a declarat Viky Manaila, managing director Trans Sped.
 
În conformitate cu Ordinul Presedintelui ANAF numarul 2520/2010, incepand cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari si mijlocii au obligatia sa depuna numai electronic declaratiile fiscale incepand cu obligatiile aferente lunii octombrie.
 
Totodata, incepand cu data de 3 ianuarie a.c. microintreprinderile sunt obligate sa depuna o singura declaratie privind contributiile sociale care pana la data de 31.12.2010 au fost colectate separat de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Casa Nationala de Pensii si alte Drepturi de Asigurari Sociale a Formularul 112 pentru Declaratia unica (sursa www.anaf.ro), declaratie care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnatura electronica
  
Declaratiile privind obligatiile de plata la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale, precum si deconturile privind accizele, impozitul la titeiul din productia interna, cel de TVA si cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic National (SEN). Declaratiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro