3 beneficii ale unei campanii PPC pentru business-ul tău

O promovare Google Ads poate face un business să crească într-o perioadă scurtă de timp, dacă este implementat corect.

Lumea de marketing s-a schimbat dramatic în ultimii ani, iar Google AdWords este una dintre platformele care au dus la această schimbare, fiind una dintre cele mai eficiente metode de publicitate online plătită. Acest sistem de publicitate este utilizat de mii de organizații mici, medii și mari.

Toate aceste organizații au un lucru în comun. Ei doresc să profite de numărul mare de oameni care caută informații, produse și servicii online. Atunci când se realizează o promovare Google Ads corespunzătoare, aceasta are potențialul de a trimite un număr mare de persoane care doresc exact ceea ce aveți de oferit.

Dacă nu utilizați în prezent Google AdWords sau nu-l utilizați la potențialul său maxim, trebuie să reconsiderați serios această poziție. Alegerea promovării prin campanii PPC permite crearea și implementarea unor strategii personalizate în funcție de fiecare tip de afacere și de obiective.  Mai ales că promovarea Pay-Per-Click, prin Google AdWords de este o metodă de promovare eficientă și mai ales low-cost, care poate genera vânzări aproape instant. Aceste campanii PPC de succes pot genera profit mai rapid decât orice altă metodă de promovare online și poate ajuta o companie să crească. PPC este un instrument excelent pentru a ajunge la publicul țintă la momentul potrivit .

Iată 3 beneficii esențiale ale unei campanii PPC ideale pentru business-ul tău:

      Aceste campanii PPC oferă rezultate rapide

Atunci când gestionați o afacere online, aveți nevoie de trafic,și nu de orice tip de trafic, ci de trafic orientat care poate duce la vânzări. Alegerea implementării unei campanii  PPC este probabil cel mai rapid mod de a obține rezultate imediate. Pentru a simplifica lucrurile, dacă aveți un site web în desfășurare, puteți crea rapid un cont AdWords, configurați anunțurile și le puteți difuza în rețeaua Google astfel încât să obțineți trafic.

Campaniile PPC sunt potrivite pentru aproape orice tip de afacere. Puteți să-l utilizați pentru a vinde produse, servicii, pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii sau a obține noi clienți de la platformele Google sau social media.

 Funcționează bine cu alte canale de marketing digital

Realizarea acestor campanii PPC reprezintă o componentă importantă a strategiei de marketing digital și funcționează bine cu toate celelalte canale de marketing.

Puteți utiliza campanii de anunțuri dinamice prin promovare Google Ads afișate în rețeaua de căutare și permite PPC-ului să spună ce cuvinte cheie sunt potrivite pentru business-ul tău.

Aceste campanii PPC pot fi utilizate ca o modalitate de a obține mai multe instalări pentru aplicația mobilă și mai ales pentru a întări marketingul mobil. De asemenea, prin intermediul unei campanii PPC poți obține mai multe înscrieri prin e-mail și astfel îți poți îmbogăți strategia de promovare Google Ads prin campaniile de e-mail marketing.

Poți crea campanii PPC pentru a stabili un contact direct cu clienții care caută produse și servicii în zona ta.

   Prin intermediul unei campanii PPC poți retargheta audiența potrivită

Una dintre cele mai eficiente metode de creștere a conversiilor este utilizarea retargetului. Remarketingul reprezintă o tehnică în care creați campanii și vizați persoane care au vizitat deja business-ul tău, dar care nu au efectuat conversii.

Prin intermediul unei campanii PPC, ai ocazia să creezi anunțuri care vizează acele persoane și să le oferiți stimulente pentru a reveni la site-ul dvs. și pentru a finaliza procesul de achiziție.

Această promovare Google Ads prin intermediul unei campanii PPC reprezintă o oportunitate mare de creștere. Totodată, vei avea control total asupra bugetului și vei putea măsura rezultatele campaniilor cu exactitate.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » 3 beneficii ale unei campanii PPC pentru business-ul tău

Comments

comments