Rolurile specialistului seo si ale clientului, pentru o campanie de promovare reusita

octombrie 27, 2017

Decizia de a demara o campanie de promovare online cu ajutorul unei agentii specializate sau a unui consultant seo individual poate aduce beneficii certe pentru orice business care se desfasoara in mediul virtual, cu conditia ca strategiile si tehnicile specifice optimizarii se fie implementate corect si sa tina cont de specificul acelei afaceri. Pentru ca, desi este tot mai recunoscut impulsul semnificativ dat unei afaceri online de optimizarea seo, nu orice fel de campanie de promovare seo poate da rezultatele asteptate.

Sunt necesare intrunirea mai multor conditii pentru ca asteptarile privind atingerea succesului pentru un magazin online sau un site de prezentare, de respectarea carora sunt responsabili atat agentia sau specialistului seo cu care se intentioneaza stabilirea unei colaborari, cat si beneficiarii acelei optimizari.

Astfel, specialistii seo trebuie sa detina experienta in domeniul in care lucreaza, sa aiba la activ suficiente campanii de promovare derulate al caror succes sa confirme aceasta calitate foarte necesara, responsabilitate in activitatea desfasurata demonstrata si de investitiile semnificative in instrumente seo eficiente, capacitatea de a derula analize detaliate on page si off page in baza carora sa se stabileasca cele mai potrivite strategii menite sa duca la atingerea obiectivelor stabilite pentru campania de promovare, monitorizarea permanenta a tuturor etapelor optimizarii, efectuarea de raportari lunare, care sa evidentieze progresele inregistrate, mentinerea constanta a comunicarii cu clientul, disponibilitatea de a-i explica acestuia toti pasii care se fac etc. De partea cealalta, chiar daca rolul sau este mai redus comparativ cu cel al specialistului seo, in derularea campaniei de promovare, si beneficiarul optimizarii trebuie sa puna la dispozitia specialistilor seo toata informatia necesara documentarii acestora cu privire la specificul afacerii sale si mecanismul de functionare, sa fie receptiv, deschis la propunerile acestora, sa se informeze la randul sau cu privire la ceea ce reprezinta de fapt acest proces seo, astfel incat sa constientizeze faptul ca obiectivele propuse nu pot fi atinse cat a-i clipi, ci necesita timp, efort si implementarea unei serii de strategii bine gandite.

In ceea ce priveste alt aspect important al unei campanii de optimizare, respectiv pretul unui astfel de proces complex, vezi pe blogul de seo Digital Metrics, unde sunt explicate si detaliate variantele practicate in acest sens, ce anume se ia in considerare in stabilirea tarifelor si de care factori depind costurile mai mari sau mai reduse, negociate la momentul incheierii unei colaborari intre specialisti si clientii dornici sa-si dezvolte in acest mod afacerea online.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Rolurile specialistului seo si ale clientului, pentru o campanie de promovare reusita

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro