Cum faci corect email marketing?

Email marketingul este o solutie, pe cat de eficienta, pe atat de controversata. Chiar daca, in mod natural, marketingul prin email trebuie sa fie facut doar catre persoane care s-au abonat deja la o lista a afacerii promovate, internetul este plin de liste firme, unele culese manual de pe internet din cataloage dedicate, altele de la registrul comertului si altele din surse necunoscute, incat este greu sa nu fii atras de mirajul potentialilor clienti.

Desi multi considera email marketingul catre firme registrul comertului sau catre o lista de firme cumparata drept fiind spam, exista solutii curate si eficiente prin care actiunea se poate transforma intr-o campanie de succes.

Sfaturi pentru a face corect email marketing

1. Cere aprobare. Daca mailul trimis este catre adrese care nu au avut vreodata legatura cu business-ul tau, cel mai corect este sa ceri aprobare pentru trimiterea ulterioara a ofertelor. O campanie poate sa sune in felul urmator ” Suntem firma X, ne ocupam de urmatoarele lucruri si am dori sa va cerem aprobarea pentru a va trimite o lista cu preturi”

2. Targeteaza cat mai bine campaniile. Exista sute de mii de adrese de email, insa nu trebuie sa le folosesti pe toate. Daca vinzi produse business to business nu are rost sa targetezi persoane fizice. De asemenea, daca vinzi oale, nu are rost sa targetezi oameni pasionati de muzica.

3. Scrie corect. Un alt criteriu esential pentru o campanie reusita de email este sa scrii cat se poate de corect. Sunt multi potentiali clienti care sunt dati inapoi de greseli gramaticale sau de probleme de exprimare. Totul trebuie sa fie cat se poate de profesional daca iti doresti succesul.

4. Asigura-te ca ai un buton de subscribe. Chiar daca lista pe care o folosesti nu este una care s-a abonat, propriuzis, la noutatile firmei tale, este bine sa ai un buton de subscribe prin care cei ce nu mai doresc noutati de la tine sa poata spuna acest lucru.

Dupa o campanie de emailuri trimisa catre o lista firme cumparata sau extrasa de pe internet, trebuie sa te astepti si la reactii neplacute. Totusi, ideea de marketing direct este extrem de eficienta si poate, inca, sa aduca un numar consistent de clienti, asadar, daca te afli la inceput de drum, functioneaza foarte bine.

Comments

comments