Cum a devenit hoverboard ul o atractie in lumea intreaga

iulie 20, 2017

Ce sunt hoverboard-urile?
Ei bine, cu siguranta nu sunt exact ceea ce si-au imaginat scenaristii filmului "Back to the Future II" ca va fi inventat in 2015. Si asta pentru ca hoverboard-ul nu pluteste deasupra pamantului asa cum se arata in film. Chiar daca poti avea aceasta senzatie daca vezi de la distanta o persoana pe aceasta placa, in realitate, hoverboard-ul este un dispozitiv de transport motorizat, prevazut cu una sau doua roti, pe care utilizatorul se urca cu picioarele - ca un Segway fara ghidon.
Se mai numesc si scutere cu auto-echilibrare, facandu-se referire la modul in care functioneaza: persoana care sta pe placa se inclina inainte sau inapoi pentru a accelera si incetini.
Spre deosebire de un Segway, placile hoverboard-ului pe care va asezati picioarele au fiecare cate un motor conectat la cate o roata, permitand ca fiecare picior sa controleze in mod individual gadget-ul.
Un hoverboard suporta o greutate de pana la 120 de kilograme, putand ajunge la o viteza maxima de 18-20 km/h, in timp ce greutatea sa totala este de aproximativ 10 kg.
De ce sunt hoverboard-urile atat de iubite?

2015 a fost anul hoverboard-ului. In ianuarie, CNN a numit, in cadrul Consumer Electronics Show din Las Vegas, hoverboard-ul una dintre cele mai tari piese de tehnologie. De atunci, mai multe companii, fie facand propriile lor hoverboard-uri, fie rebranduind importurile chinezesti, le-au raspandit in lumea intreaga, punandu-le in mainile celebritatilor si persoanelor influente din intreaga lume.
Astfel, hoverboard-urile au putut fi vazute la festivitatile importante de premiere, la talk show-urile televizate si pe toate conturile „Vine” de pe telefoane. Site-ul american de stiri si divertisment BuzzFeed a prezentat cu entuziasm nebunia creata de folosirea hoverboard-urilor si chiar Wal-Mart, cel mai mare lant de supermarketuri din lume, s-a chinuit sa aiba in rafturi acest gadget in preajma sarbatorilor.
Starul YouTube, Casey Neistat, a fost una dintre primele vedete care au promovat hoverboard-ul, prin postarea sa intitulata „Hands free Segway thing”, din iulie 2015, strangand rapid peste 4,3 milioane de vizualizari.
Dar placile de hoverboard nu au cucerit doar America. Clipul cu un pelerin care parcurgea drumul sfant spre Mecca pe un hoverboard a devenit viral in lume.
In august 2015, rapperul Wiz Khalifa a ajutat sa aduca hoverboard-urile in constiinta generala a Statelor Unite atunci cand The New York Times a raportat ca vedeta a fost arestata pentru ca a refuzat sa coboare de pe un astfel de gadget pe Aeroportul din Los Angeles. Mai tarziu, Khalifa a glumit pe baza incidentului pe Twitter, sugerand ca politistii care l-au arestat vor fi in curand si ei fani ai hoverboard-ului.
Acest gadget a devenit cu adevarat un fenomen global, toata lumea dorind sa aiba un hoverboard de calitate. El a fost folosit, potrivit Fusion, de Justin Beiber pentru a realiza un dans sincron. La scurt timp, hoverboard-ul a fost prezentat in emisiuni de mare audienta in tari precum Filipine si Armenia si, mai nou chiar si in Romania, in cadrul emisiunii „Rai da` buni” realizate de Mihai Morar.



» Preluat de pe LivePr.ro
- Cum a devenit hoverboard ul o atractie in lumea intreaga

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro